۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵
کد خبر: 85385511
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ باند سرقت مسلحانه در جنوب کرمان منهدم شد

۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵
کد خبر: 85385511
۲ باند سرقت مسلحانه در جنوب کرمان منهدم شد

کرمان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب رودبارجنوب با اشاره به انهدام ۲ باند سرقت‌ مسلحانه و یک باند سرقت کابل‌های برق در این شهرستان گفت: برخورد دستگاه قضایی با سارقان و عناصر ناامنی سخت، قاطع و عبرت‌آموز خواهد بود. 

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، حامد محمدی روز سه‌شنبه با اشاره به اجرای طرح ضربتی مقابله و مبارزه با جرم سرقت در این شهرستان افزود: پس از کسب گزارشی مبنی بر چند فقره سرقت مسلحانه در شهرستان رودبارجنوب، رسیدگی به این موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در عملیات نخست ماموران پلیس پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، محل اختفای سارقان مسلح را شناسایی کردند و در این رابطه ۲ متهم دستگیر و ۲ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف و مقادیری فشنگ نیز از آنها کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبارجنوب گفت: متهمان در تحقیقات اولیه به ۱۰ فقره سرقت مسلحانه خودرو و موتورسیکلت اعتراف کردند.

وی با اشاره به عملیات دوم نیز گفت: اعضای یک باند سرقت مسلحانه احشام که تعداد زیادی گوسفند را در این شهرستان به سرقت برده بودند، مورد شناسایی قرار گرفتند و در یک اقدام ضربتی ۶ نفر از اعضای این باند دستگیر و بازداشت شدند و از محل اختفای متهمان ۲ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه مقادیری فشنگ کشف و ضبط شد.

محمدی خاطرنشان کرد: در عملیات سوم نیز اعضای یک باند که اقدام به سرقت شبانه اموال و متعلقات مورد استفاده عمومی از جمله کابل های برق می کردند، مورد شناسایی قرار گرفتند که در این رابطه عامل اصلی بازداشت و دستورات قضایی لازم برای دستگیری سایر اعضای این باند نیز صادر شده است.

وی تصریح کرد: موضوع مقابله با سرقت های خرد و کلان در راستای تاکیدات ریاست قوه قضاییه و رییس کل دادگستری استان کرمان، در دستور کار دادستانی رودبار جنوب قرار گرفته و در این زمینه اجازه نخواهیم داد که افرادی امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازند.

این مقام قضایی در پایان از مردم خواست همواره نسبت به تردد افراد ناشناس در محل زندگی خود دقت داشته باشند و در صورت هرگونه موارد مشکوک بویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

شهرستان رودبار جنوب در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha