۹۸ فرصت سرمایه گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه گردشگری تهران معرفی شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: ۹۸ فرصت سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تهران معرفی شده و در اختیار فعالان این عرصه قرار گرفت.

مرتضی صفری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد ۷۷ مورد فرصت‌ سرمایه‌گذاری توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، ۱۰ مورد توسط سازمان منطقه آزاد ماکو و ۱۰ مورد نیز توسط شهرداری ارومیه تهیه شده است.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری ها در زمینه گردشگری، تفریحی، اقامتی و تفرجی در مناطق مستعد گردشگری استان و همچنین ایجاد هتل ها، اقامتگاههای بوم گردی و در راستای ایجاد اشتغال پایدار است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی اظهار کرد: پرداخت تسهیلات، مساعدت در واگذاری اراضی ملی و سایر حمایت‌های قانونی از جمله حمایت‌هایی استان که از سرمایه‌گذاران در این حوزه انجام می‌شود.

صفری اضافه کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری به هفت زبان فارسی، ترکی استانبولی، آذری، انگلیسی، چینی، هندی و عربی ارائه شده است.

به گزارش ایرنا، هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران با حضور علی دارابی قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سفیران و نمایندگان کشورهای خارجی روز دوشنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش یافت.

نمایندگان و فعالان صنعت گردشگری از ۱۱ کشور جهان شامل روسیه، ترکیه، مالزی، اندونزی، تایلند، ازبکستان، ویتنام، تاجیکستان، زیمبابوه، تانزانیا و سریلانکا در این دوره از نمایشگاه پاویون اختصاصی دارند.

اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی هم در این نمایشگاه غرفه دارد و پاویون صنایع‌دستی، سوغات، بوم‌گردی، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، شهرداری خوی، شهرداری ارومیه و بیمارستان میلاد ارومیه از جمله بخش های غرفه میراث فرهنگی و گردشگری آذربایجان غربی در هفدمین نمایشگاه بین المللی تهران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha