دهدشتی: حمله‌کنندگان به فدراسیون سوارکاری به زودی دستگیر می‌شوند

تهران- ایرنا- دبیر فدراسیون سوارکاری درباره پیگیری حمله به این فدراسیون گفت: سر نخ‌های خوبی به دست آمده و به زودی این افراد دستیگر شده و به سزای اعمالشان می‌رسند.

مصطفی دهدشتی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا در خصوص مهاجمان به فدراسیون و مسئولین آن اظهار داشت: متاسفانه طی هفته‌های گذشته شاهد برخی حرکات ناجوانمردانه از طرف برخی افراد غیر ورزشی بودیم. کار این افراد با روح ورزش و جوانمردی متناقض است و اسمی نمی‌توان برای آن پیدا کرد. حمله‌ای توسط این افراد به علیرضا قلی‌زاده مدیرفنی فدراسیون سوارکاری رخ داد. او پس از این حادثه سریعا به بیمارستان مراجعه کرد زیرا این افراد با قمه و سلاح سرد جراحت‌هایی را به دست، بدن و سر وی وارد کرده بودند.

وی ادامه داد: در حال حاضر حال عمومی قلی‌زاده خوب است و از همان اول نیز از طریق مراجع انتظامی، قضایی و نهادهای اطلاعاتی پیگیر این موضوع هستیم. سر نخ‌های خوبی به دست آمده و به زودی این افراد دستگیر شده و به سزای اعمالشان می‌رسند.

دبیر فدراسیون سوارکاری با اشاره به ارتباط این حملات با مسئولین قبلی و مبارزه با فسادهای موجود در فدراسیون عنوان کرد: نمی‌توانیم به طور رسمی بگوییم که این افراد به مسئولین قبلی فدراسیون مربوط هستند تا زمانی که دستگیر شوند و به این مسئله اقرار کنند.

وی گفت: دست یاری ما به سمت مسئولین و مراجع مربوطه دراز است. این مسئله برای ورزش کشور بسیار حیثیتی است و امیدواریم با پیگیری‌های وزارت ورزش و جوانان و نیروی انتظارمی هرچه سریع‌تر این افراد پیدا و به سزای اعمالشان برسند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha