۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۲۲
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85384818
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

۲۲۳ شناور صیادی متخلف در صیدگاه‌های خوزستان توقیف شد

اهواز- ایرنا- فرمانده یگان حفاظت شیلات استان خوزستان با اشاره به عملکرد ۱۰ ماهه پنج پایگاه یگان در شهرهای ساحلی استان خوزستان گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده، تعداد ۲۲۳ فروند شناور متخلف در صیدگاه‌های استان توقیف شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان، کامران شریفی روز سه شنبه افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، در گشت‌های ساحلی و دریایی به مدت ۶۲ هزار نفر ساعت توسط نیروهای یگان ۲۹ هزار و ۴۹۴ فروند شناور صیادی (قایق و لنج) در ساحل و دریا مورد بازرسی قرار گرفتند.
وی افزود: در بازرسی‌های انجام شده، تعداد ۲۲۳ فروند شناور (قایق و لنج) متخلف در صیدگاه های استان توقیف شد که از این شناورها، حدود ۱۰۳ هزار و ۹۰۰ کیلوگرم محصولات آبزی (ماهی و میگو)، ۴۶۳ طاقه تورگوشگیر، ۳۳۰ عدد لنگر و ۱۳۷ دستگاه ترال کشف و ضبط شد.
شریفی به دستگیری یکهزار و ۲۹۳ نفر در این مدت اشاره کرد و گفت: پرونده تخلفات صیادی به کمیسیون تخلفات صید و صیادی و بخشی نیز به مراجع ذی صلاح معرفی شده اند.
فرمانده یگان حفاظت شیلات استان خوزستان بیان کرد: در راستای حراست از ثروت ملی کشور و انفال عمومی (منابع آبزی) ماموران یگان حفاظت شیلات استان به عنوان ضابط خاص قضایی و با مجوز استفاده از سلاح در پنج پایگاه بندر امام(ره)، هندیجان، و الفجر اروندکنار، چوئبده آبادان و ماهشهر مشغول خدمت هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha