دیدار مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مادر خبرنگار شهید ایرنا در قم

قم- ایرنا- مشاور وزیر در امور ایثارگران و دبیر ستاد اربعین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مادر شهید محمدمهدی شریفی خبرنگار ایرنا مرکز قم که در دوران هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسید، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اصغر امیرنیا عصر دوشنبه در حاشیه سفر به استان قم با مادر شهید محمدمهدی شریفی نخستین خبرنگار شهید استان قم دیدار کرد.

مادر شهید شریفی در این دیدار با بیان خاطراتی از فرزندش مهدی، خاطرنشان کرد: علاقه خاص او به فعالیت خبری موجب شد که کار در حوزه خبر را در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قم از همان ابتدای مقطع متوسطه شروع کند و در این عرصه متعهدانه و خالصانه در راستای خدمت به مردم و انعکاس فداکاری های جوانان این مرز و بوم در جبهه های جنگ و حمایت های مردم در پشت جبهه همت و کوشش نماید.

دیدار مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نخستین خبرنگار شهید خبرگزاری ایرنا در قم

مهدی شریفی در حضور کوتاه مدت خود در جبهه های حق علیه باطل، در نهایت در ۲۳ اسفندماه سال ۶۴ به علت اصابت ترکش به سر، در عملیات والفجرهشت در منطقه فاو به آرزوی دیرینه خود رسید و به خیل شهیدان پیوست و جاودانه شد.

این شهید خبرنگار در قطعه ۹، ردیف ۳، شماره ۳۵۰ گلزار شهدا حضرت علی بن جعفر(ع) قم مدفون است.

دیدار مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نخستین خبرنگار شهید خبرگزاری ایرنا در قم

در بخشی از وصیت نامه شهید شریفی آمده است: الهی ما با امام میثاق بسته ایم و به او وفاداریم، زیرا که او به اسلام و قرآن وفادار است. معبودا! پیمانمان را استوار باقی نگهدار. خدایا به حضرت محمد(ص) بگو که پیروانش حماسه آفریدند. به امام علی(ع) بگو که شیعیانش قیامت به پا کردند و به امام حسین(ع) بگو خونش در رگ ها هم چنان می جوشد، بگو از آن خون ها سروها رویید، ظالمان سروها را بریدند، اما باز هم سروها روییدند. الهی ما را یکی از آن سروها قرار ده. معبودا! پروردگارا! توفیق خدمت و شهادت را نصیب ما بگردان. الهی! توفیق ده که راه سعادت بخش امام حسین(ع) را ادامه دهیم و زینب وار زندگی کنیم.

دیدار مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نخستین خبرنگار شهید خبرگزاری ایرنا در قم

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha