۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۲۴
کد خبرنگار: 992
کد خبر: 85384518
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آرام است

۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۲۴
کد خبر: 85384518
وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر آرام است

بوشهر- ایرنا - کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می دهد از اواخر وقت امروز تا ظهر روز چهارشنبه هفته جاری ، وضعیت جوی و دریایی این استان به نسبت آرام است.

" پیام مساعدی " روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: پیش بینی می شود از انتهای روز چهارشنبه با نفوذ سامانه ناپایدار جو به استان و تداوم فعالیت آن طی روزهای پنجشنبه تا شنبه هفته آینده، ضمن افزایش سرعت وزش باد و پوشش ابر، وقوع بارش پراکنده باران در سطح استان و روی دریا مورد انتظار است.

وی یادآور شد: ۲۴ ساعت آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در ساعاتی از وقت امروز تا اوایل شب در نواحی جنوبی استان افزایش ابر همراه با بارش پراکنده باران و فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اظهار داشت: در این مدت جهت وزرش باد شمال غربی تا شمالی با سرعت هشت تا ۳۲ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و امروز تا اوایل شب در مناطق جنوبی گاهی ۱۶ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی ادامه داد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و امروز تا اوایل شب در مناطق جنوبی گاهی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.

وی گفت: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۴:۱۰ ، مد اول ساعت ۱۰:۱۵، جزر دوم ساعت ۱۵:۵۵ و مد دوم ساعت ۲۱:۵۵ خواهد بود.

مساعدی اضافه کرد: بیشترین میزان بارندگی سامانه بارشی ۲۴ ساعت گذشته مربوط به "جبرانی" شهرستان "دیر" با ۵۰ میلیمتر باران است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: میزان بارندگی در" بردخون" ۴۶ ، در "لمبدان " ۴۵ ، در "بردستان" ۲۲ و در شهر دیر "۲۱" میلیمتر ثبت شده است.

وی گفت: در همین مدت میزان بارش در بندر" کنگان" ۱۸ میلیمتر، "دوراهک "۱۳، در "آبدان" ۱۲، در "عسلویه "هشت ، در "جم ، کاکی و چاه حسین جمال" ۶، در "خارگ" سه و در "خورموج " ۲ میلیمتر بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha