استاد حوزه و دانشگاه: شرکت نکردن در انتخابات، آب ریختن به آسیاب دشمن است

یزد- ایرنا - استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه گفت: هر کس به هر وسیله به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات باشد، آب در آسیاب دشمنان اسلام ریخته است.

"منصوره قیاسی" روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: باید همه مردم در این مشارکت سیاسی ، احساس تکلیف و وظیفه کنند و در انتخابات حضوری حداکثری داشته باشند تا دشمنان مایوس شوند.

وی اظهار کرد: شبکه های ماهواره‌ای و رسانه معاند سعی دارند که ملت ایران در پای صندوق های رای حاضر نشوند و از هر شگردی برای اهداف خود استفاده می‌کنند، مردم باید هوشیار باشند که اینها هیچ موقع حق از باطل را تشخیص نمی دهند ، اهداف آنها دشمنی با نظام ما است.

قیاسی با بیان اینکه یکی از اهداف دشمنان تجزیه و تقسیم کردن کشور است تصریح کرد: معاندین سعی دارند که انتخابات بصورت ضعیف و با مشارکت کم برگزار شود، اما کور خواندند، مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند و ثابت کردند همیشه در همه صحنه ها حضور دارند و در این مشارکت سیاسی هم حضوری پرشور خواهیم داشت.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: برخی از افراد از روی جاهلانه و ناآگاهانه می گویند ما رای نمی دهیم و بدون بررسی و توجه در مسیر دشمن حرکت می کنند، تکلیف این است که این افراد را آگاه کنیم که شما با این اقدام آب در آسیاب دشمن داخلی و خارجی می ریزید؛ زیرا هدف انها در یک جهت و هدف است و آبخور آنها از یک پیله می باشد، حواس همه مردم باید جمع شود که این شگرد دشمن است و باید همه با هم در پای صندوق رای حاضر شویم.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید آگاه باشند که اگر رای ندهند و در انتخابات شرکت نکنند به دشمنان خط دادند و سیاست دشمن که تضعیف کردن نظام جمهوری اسلامی است حرکت کردند.

استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: مردم باید اقدامات و طرح‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در چهار سال گذشته را بررسی کنند و این ادعا را نکنند که نمایندگان در دوره‌های مختلف کاری نکردند پس در انتخابات شرکت نمی کنیم ، اینگونه قضاوت ها بی انصافی است.

وی اضافه کرد: امیدواریم در روز ۱۱ اسفندماه جشن پیروزی با حضور حداکثری مشارکت مردم در کشور برگزار کنیم.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha