۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۲۵
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85384500
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۲۰ کارت سوخت غیرمجاز در جایگاه‌های مریوان کشف شد

سنندج- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: ۱۲۰ کارت سوخت غیرمجاز در ۲ باب جایگاه عرضه فرآورده ناحیه مریوان کشف و ضبط شد.

به گزارش ایرنا، جهانبخش نوکانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: به دنبال بازدیدهای دوره‌ ای و سرزده از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی ناحیه مریوان، بررسی سامانه پارسه و بازدید دوربین های مدار بسته توسط بازرسان ویژه و کارکنان ناحیه مریوان، تعداد ۱۲۰ عدد کارت هوشمند سوخت غیرمجاز از کارگران جایگاه‌ها و افراد سودجو کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: بعد از بررسی و مشخص شدن مقدار عرضه غیرقانونی از کارت‌ها، مراتب برای اعمال قانون و رسیدگی در کمیته تخلفات شرکت و ارجاع به مراجع ذیصلاح و تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان یادآور شد: ضبط کارت های سوخت ذکر شده در راستای مقابله با عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی و سواستفاده از کارت سوخت وسایل نقلیه صورت گرفته است.

نوکانی به شرایط جغرافیایی و مرزی بودن استان و تفاوت قیمت سوخت در ۲ سوی مرز اشاره کرد و گفت: برنامه ریزی و اولویت این شرکت، تحقق حقوق شهروندی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی و عرضه مطلوب و پایدار سوخت در جایگاه های عرضه است.

در حال حاضر ۸۹ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی و ۵۴ باب جایگاه سی. ان. جی در کردستان به مردم خدمات می دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha