۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰
کد خبرنگار: 958
کد خبر: 85384421
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ادعای نتانیاهو: فشار نظامی تنها راه آزادی اسرای صهیونیست است

تهران- ایرنا - «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه مواضع جنگ طلبانه خود مدعی شد که تنها راه آزادی اسرای صهیونیست، فشار نظامی است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از شبکه خبری «الجزیره» قطر، نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که فشار نظامی تا تحقق پیروزی، تنها راه آزادی اسرای صهیونیست است.

نتانیاهو روز گذشته نیز در مصاحبه با شبکه تلویزیونی آمریکایی «ای بی سی» ادعا کرد که پیروزی در دسترس است.

به گزارش ایرنا، تارنمای «ای بی سی نیوز» به نقل از مصاحبه اخیر نتانیاهو نوشت: با باقیمانده گردان های حماس در رفح، که آخرین سنگرشان است، درگیر خواهیم شد؛ این کار را انجام خواهیم داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که به نیروهای اشغالگر دستور داده تا قبل از این تهاجم زمینی، صدها هزار نفر را از رفح تخلیه کنند.

هنگامی که از وی پرسیده شد که فلسطینی ها قرار است به کجا بروند؟، مدعی شد که رژیم اسراییل در مورد این مسئله مشغول تنظیم یک طرح دقیق است.

نتانیاهو افزود: کسانی که می گویند تحت هیچ شرایطی نباید وارد رفح شویم، اساساً می گویند که جنگ را ببازیم و حماس را در آنجا حفظ کنیم.

بر اساس این گزارش، رسانه‌های رژیم صهیونیستی تاکید دارند که نتانیاهو فقط به دنبال حفظ کابینه خود بوده و به همین دلیل به دنبال توقف جنگ نیست.

تحلیلگران معتقدند: نتانیاهو می‌داند که اگر جنگ را متوقف کند، دیگر نخست وزیر نخواهد بود و دولت وی منحل خواهد شد، به همین دلیل وی می‌خواهدپیروز شود تا در مقام نخست وزیری باقی بماند

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha