۳۵۶ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه کشف شد

کرمانشاه - ایرنا - فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش شبانه روزی پرسنل دایره مبارزه با مواد مخدر، ۲ شبکه قاچاق مسلح مواد مخدر با ۳۵۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شناسایی و متلاش شد.

به گزارش ایرنا، سردار مهدی حاجیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در همین ارتباط ۶ نفر از اعضای این شبکه های مسلح که عمده فروشنده های مواد مخدر سنتی در استان بودند دستگیر، سه قبضه اسلحه از آنها کشف و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

وی با بیان اینکه برخورد پلیس با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر همچنان با تمام توان و با قدرت ادامه خواهد داشت اظهار کرد: کشف و ضبط این میزان مواد مخدر با توجه به اینکه استان کرمانشاه در منتهی الیه مسیر ترانزیت مواد مخدر قرار دارد از ارزش بالایی برخوردار است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون سه تن و ۱۶۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف و در همین ارتباط ۳۶ شبکه مواد مخدر متلاشی و اعضای آنها دستگیر شدند.

۳۵۶ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه کشف شد

سردار حاجیان اضافه کرد: امسال همچنین پنج هزار و ۹۷۶ نفر معتاد متجاهر نیز شناسایی، دستگیر و تحویل کمپ های ترک اعتیاد استان شدند.

وی ادامه داد: از همه شهروندان و مردم استان نیز درخواست می شود تا با ماموران انتظامی همراهی کنند تا با این اقدامات ضد انسانی قاچاقچیان مواد مخدر که باعث از دست رفتن جوانان زیادی در کشور و استان شده را معرفی کنند و مطمن باشند پلیس قاطعانه و توان رزم بالا با آنها برخورد و این قاچاقچیان را تحویل دستگاه قضایی خواهد داد.

پلیس قادر است ظرف ۴۸ ساعت تمام معتادان متجاهر را جمع آوری کند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جواب سوالی مبنی بر اینکه برنامه پلیس برای جمع آوری معتادان گفت: جمع اوری معتادان متجاهر نیاز به کمپ های نگهداری دارد و به مردم قول می دهیم اگر زیرساخت ها را بقیه ادارات و ارگان ها فراهم کنند و کمپ هایی برای نگهدای معتادان متجاهر باشد پلیس در کمتر از ۴۸ ساعت آنها را جمع آوری خواهد کردد.

۳۵۶ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه کشف شد

سردار حاجیان با قدردانی از همکاری استاندار، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استانداری، بهزیستی و شهرداری تاکید کرد: هرچند این همکاری وجود دارد ولی در حد کافی نیست و باید بسترهای بیشتری برای نگهداری این دسته از معتادان فراهم شود.

وی یادآور شد: چنانچه ظرفیت نگهداری کمپ ها افزایش پیدا کند این آمادگی در پلیس وجود دارد که با جمع آوری آنها شاهد مشاهده هیچ معتادی در سطح معابر و خیابان ها نباشیم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه گفت: ملاک ارزیابی و سنجش عملکرد ما رضایت مردم است و ما در انتظامی به عنوان خادمان مردم تا پای جان برای امنیت مردم تلاش می کنیم و مصداق آن شهدایی است که این انتظامی تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

به گزارش ایرنا، استان کرمانشاه بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۰ روستا دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha