اعزام ۱۸۰ خواهر مراغه‌ای به مناطق عملیاتی جنوب کشور 

مراغه- ایرنا- ۱۸۰ خواهر مراغه‌ای در قالب چهار دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند. 

فرمانده سپاه مراغه روز دوشنبه در حاشیه اعزام این کاروان به خبرنگار ایرنا بیان کرد: این خواهران در قالب نخستین کاروان راهیان نور شهرستان، علاوه بر مناطق عملیاتی جنوب کشور، از صنایع موشکی سپاه پاسداران نیز بازدید می‌کنند.
اعزام ۱۸۰ خواهر مراغه‌ای به مناطق عملیاتی جنوب کشور 
تا قبل از ماه مبارک رمضان بیش از هزار نفر از مراغه به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند

وی با بیان اینکه تا قبل از فرارسیدن ماه رمضان سال جاری، بیش از هزار نفر از این شهرستان به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند، اضافه کرد: کاروان ۱۸۰ نفری خواهران مراغه از دشت عباس، منطقه عملیاتی فتح‌المبین، فکه، اروند، شلمچه، طلاییه و هویزه بازدید می‌کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که این خواهران بسیجی پس از بازگشت از سفر راهیان نور، به راویانی تبدیل شوند و آنچه که دیده‌اند را به سایر اقشار مردم بازگو کنند.

به گزارش ایرنا راهیان نور، فرصتی مغتنم برای تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و حضور در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس، زمینه آشنایی با مجاهدت‌های رزمندگان و شهدا در راه دفاع از کشور و نظام اسلامی را فراهم می‌کند.

راویان و روحانیان نیز در کاروان‌های راهیان نور نقش محوری دارند و در مسیر ترویج فرهنگ اسلامی و نیز فرهنگ ایثار و شهادت گام‌های تاثیرگذاری بر می‌دارند.

تا جایی که ترویج آموزه‌های دینی و اسلامی، پاسخگویی به شبهات اعتقادی، دینی، فرهنگی و اجتماعی و نیز تبیین مجاهدت‌های رزمندگان و شهدا، رسالتی مهم بر دوش روحانیان در کاروان‌های راهیان نور است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha