۲۳ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۳۶
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85384154
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمایه تعاونی‌های استان اردبیل به ۲ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال رسید

اردبیل - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: میزان سرمایه تعاونی‌های فعال در این استان به حدود ۲ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریال رسیده است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل، بهروز رحیم‌زاده روز دوشنبه در این زمینه اظهار کرد: امسال سهم استان از محل تفاهم‌نامه سه‌جانبه مبلغ ۴۴۶ میلیارد ریال بوده که ۱۰۰ درصد اعتبار تخصیصی جذب و به تعاونی های واجد شرایط پرداخت شده است.

وی همچنین با اشاره به سهم استان اردبیل از محل تفاهم‌نامه سه‌جانبه افزود: مبلغ این تفاهم‌نامه ۵۷۰ میلیارد ریال بود که از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۹ طرح تعاونی برای بهره‌مندی از تسهیلات به نمایندگی بانک توسعه تعاون در استان معرفی شدند.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل ، همچنین در این مدت تسهیلات یک طرح به مبلغ ۸۰ میلیارد ریال پرداخت شد و سایر طرح‌ها نیز در مرحله بررسی و تشکیل پرونده از سوی شعبه‌های بانک‌های عامل هستند.

وی ایجاد ۱۷ هزار و ۷۶۰ فرصت شغلی در این تعاونی‌ها را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: تعداد ۲ هزار و ۳۶ شرکت تعاونی در حال حاضر در استان اردبیل فعال و در دست اجرا است و تعداد اعضای تعاونی‌های استان بدون احتساب تعاونی‌های سهام عدالت افزون بر ۱۰۰ هزار نفر است.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر، در شمال‌غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، زنجان و کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha