۳۲ واحد تولیدی راکد با حمایت صندوق کارآفرینی امید استان یزد جان دوباره گرفت

یزد- ایرنا - مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد گفت: درسالجاری ۳۲ واحد تولیدی راکد و نیمه فعال با اعتباری بالغ بر ۶۶۵ میلیارد ریال در چارچوب نهضت احیا، مورد حمایت مالی این صندوق قرار گرفت و به چرخه تولید و فعالیت بازگشت.

"سید عباس امامی" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اختصاص ۷۱۰ میلیارد ریال اعتبار در زمینه احیای واحدهای اقتصادی از منابع تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۱ به صندوق استان تا پایان ماه جاری، سه واحد اقتصادی دیگر احیا و فعالیت خود را از سر می‌گیرد.

وی اظهار کرد: در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم در راه اندازی نهضت احیای واحدهای راکد و نیمه فعال در کشور، صندوق کارآفرینی امید استان همسو با اهداف دولت مردمی، اقدام به حمایت مالی از این واحدها کرده است.

امامی در ادامه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۵۴ فقره تسهیلات با اعتبار یکهزار و ۶۹۰ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت شد که از این تعداد ۵۴۴ فقره به مبلغ یکهزار و ۶۴۵ میلیارد ریال در زمینه اشتغال و ۱۱۰ فقره به مبلغ ۴۵ میلیارد ریال تسهیلات ضروری بوده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد ادامه داد: با پرداخت تسهیلات اشتغال این صندوق در سال جاری، زمینه تثبیت و ایجاد یکهزار و ۸۷۰ فرصت شغلی فراهم شده است.

سه هزار واحد تولیدی در استان یزد فعال است که حدود یکصد هزار نفر در این واحدها مشغول به کار هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha