۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۴۹
کد خبر: 85383818
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم هندبال سنگ آهن بافق یزد لیگ برتری شد

۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۴۹
کد خبر: 85383818
تیم هندبال سنگ آهن بافق یزد لیگ برتری شد

یزد- ایرنا- تیم هندبال سنگ آهن بافق یزد با شکست تیم شهرزاد لارستان فارس به لیگ برتر باشگاه‌های کشور راه یافت.

به گزارش ایرنا، این دیدار عصر یکشنبه در چارچوب دور برگشت مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته یک هندبال قهرمانی باشگاه‌های کشور با حضور جمعی از تماشاگران و مسئولان در سالن امام علی (ع) باشگاه سنگ آهن بافق برگزار و میزبان با نتیجه ۲۳ بر ۲۱ حریف خود را شکست داد.

در مسابقه دور رفت این رقابت‌ها در هفته گذشته ۲ تیم سنگ‌ آهن بافق و شهرزاد لارستان در وقت قانونی به تساوی ۳۲ به ۳۲ دست یافتند ولی در پایان، بازیکنان تیم سنگ‌ آهن بافق در وقت‌های اضافه ۴۱ بر ۴۰ میزبان را شکست دادند.

مسابقات لیگ دسته یک مردان ایران در فصل جاری با حضور ۱۲ تیم در ۲ گروه ۶ تیمی و به صورت متمرکز از اواخر آبان‌ماه امسال آغاز شد که در گروه الف تیم‌های رعد پدافند البرز، شهید چمران لارستان، گرگان، نفت امیدیه، شهرزاد لارستان و کردستان حضور داشتند.

همچنین در گروه دوم لیگ دسته یک مردان ایران نیز تیم هندبال باشگاه سنگ آهن بافق با تیم های شهرک برف فروش شیراز، آلومینیوم رسالت مهدی اراک، ستارگان قوچان، نماینده کرمانشاه و نماینده هندبال استان گیلان همگروه بود.

استان یزد ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده دارد و ۲ هزار نفر در رشته هندبال فعال هستند و لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۲ تیم از فصل آینده برگزار می‌شود.

مرکز شهرستان بافق در ۱۱۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha