حضور مهاجران خارجی در راهپیمایی ۲۲ بهمن از علاقه آنها به جمهوری اسلامی نشان دارد

مشهد-ایرنا- مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: مشارکت،حضور و همدلی مردم و اتباع و مهاجران خارجی در راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از اعتقاد و علاقه آنان به آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین شرافتی راد روز یکشنبه در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران افزود: این حضور، از پیوند مردم با نظام جمهوری اسلامی نشان دارد و مردم همچون سال‌های گذشته، با انگیزه و مصمم پای نظام و پای آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی که دوشادوش اتباع و مهاجران خارجی مقیم مشهد در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور داشت اضافه کرد: حضور مردم در تمامی ادوار گذشته، توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده است و سرنوشت خود را به دست خود ساخته‌اند.

حضور مهاجران خارجی در راهپیمایی ۲۲ بهمن از علاقه آنها به جمهوری اسلامی نشان دارد

شرافتی تأکید کرد: در هر نقطه‌ای که دشمن توطئه و شیطنت داشته و به نظام و انقلاب اسلامی ضربه زده، حضور مردم باعث شده تا این نقشه‌ها و توطئه‌ها بی‌اثر باقی بمانند.

بر اساس اعلام اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی خراسان رضوی، مشهد بعد از تهران دارای بیشترین شمار مهاجران خارجی است و نزدیک به ۴۰۰ هزار تبعه خارجی دارای مدارک شناسایی و اقامت شامل کارت آمایش، گذرنامه، گذرنامه خانواری و برگه سرشماری هستند که مشخصات آنها در سامانه "سیام" وزارت کشور ثبت شده است و به عنوان اتباع قانونی در مشهد اقامت دارند.

همچنین حدود ۳۰۰ هزار تبعه خارجی فاقد مدرک هویتی در مشهد شناسایی شده اند که افراد دارای گذرنامه با تاریخ منقضی شده نیز در این میان هستند و به عنوان اتباع غیرمجاز تلقی می شوند که البته در ماه های قبل حدود ۱۰۰ هزار نفر از این تعداد به کشورشان بازگردانده شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha