۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۳۶
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85383738
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رییس مرکز اسلامی استان خراسان رضوی: انقلاب متعلق به همه مردم است

خواف- ایرنا- رییس مرکز اسلامی استان خراسان رضوی گفت: انقلاب متعلق به اسلام و همه مردم است و مهمترین خصوصیت این انقلاب، اسلامی بودن و اتکای آن به ارزشهای دینی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام علیرضا جوانشیری روز یکشنبه در پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن خواف افزود: پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی مدیون حضور گسترده مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی تحت رهبری های حکیمانه بنیانگذار فقید انقلاب و مقام معظم رهبری است و هشت سال دفاع مقدس با شرکت پرشور و جانفشانی مردم و رزمندگان اسلام به تاریخ افتخار کشور در دفاع از تجاوزات دشمنان تبدیل شد و امروز نظام جمهوری اسلامی به نقطه پر افتخار عزت و استقلال دست یافته است.

وی ادامه داد:دشمنان قسم خورده اسلام با ترفندهای مختلف تلاش می کردند که مردم حضور کمرنگی در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشته باشند ولی آحاد ملت انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی با شرکت پرشور در این راهپیمایی، حماسه ای دیگر از حمایت خود از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی آفریدند.

رییس مرکز اسلامی استان خراسان رضوی گفت: ۲۲ بهمن فرصت تبیین جایگاه انقلاب و تشریح دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در عرصه های گوناگون است.

جوانشیری افزود: نسبت مردم با نهادهای انتخاباتی مانند نسبت مربی تیم ملی با این تیم است مربی خوب ضمن انتخاب بازیکنان توانمند و شایسته در کنار زمین می ایستد و رفتار بازیکنان را رصد می کند.

وی تاکید کرد: مردم باید ضمن مشارکت حداکثری در انتخابات با گزینش نمایندگان شایسته به وظیفه خود در حمایت از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی عمل کنند.

آحاد مختلف مردم و علمای شیعه و سنی و مسوولان و نیروهای نظامی و انتظامی خواف روز یکشنبه با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن که از میدان امام خمینی (ره) تا میدان خاتم الانبیاء (ص) این شهرستان برگزار شد بار دیگر ضمن حمایت از آرمانهای نظام جمهوری اسلامی ، بصیرت خود را نسبت به ترفندهای دشمنان نشان دادند.

مرکز شهرستان خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha