رییس جمهور مردمی اقتدار ایران اسلامی را به جهان نشان داد

اراک - ایرنا - مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین گفت: اقتدار امروز ایران مدیون انقلاب اسلامی است و رییس جمهور مردمی مقتدرانه در نشست جهانی، تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی و قرآن کریم را بالا می‌گیرد و اقتدار نظام اسلامی را به جهانیان نشان داد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام «علی رضایی» روز یکشنبه در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اراک، بیان کرد: متاسفانه تعداد معدودی از مسئولین این کشور مقابل دشمن ضعف نشان دادند و تاثیر آن را مشاهده کردند.

وی ادامه داد: رییس جمهور دولت قبل به آیت‌االله رئیسی سفارش پذیرش برجام و تسلیم خواسته‌های آمریکا شدن را داد اما رییس جمهور مردمی ایران اسلامی مقابل دشمنان ایستاد و در نشست سازمان ملل عکس سردار حاج قاسم سلیمانی و در مرحله‌ای دیگر قرآن کریم را بالا گرفت و اقتدار ایران را نشان داد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین کشور افزود: رییس جمهور قبلی تحفه مذاکره با اوباما را برای کشور به ارمغان آورد و امروز در صحنه‌های بین‌المللی مقابل ظلم و زور دشمنان ایستاده‌ایم و تسلیم خواسته‌های آنها نشده‌ایم.

حجت‌الاسلام رضایی عنوان کرد: انقلاب اسلامی اقتدار خود را وام‌دار نگاه به اهل بیت(ع) می‌داند و با تاسی از آن بزرگواران هیچ‌گاه مقابل ظلم سرخم نمی‌کند.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری به واقع نایب امام زمان(عج) هستند و راه موفقیت و پیروزی این کشور پیروی از ایشان است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج مستضعفین کشور خاطر نشان کرد: چند سال قبل دشمنان گفتند که انقلاب اسلامی ایران به ۴۳ سالگی نمی‌رسد و امروز به کوری چشم آن‌ها چهل و پنجمین سال پیروزی را جشن می‌گیریم و انقلاب را تا دادن پرچم به دست امام عصر(عج) ادامه می‌دهیم.

حجت‌الاسلام رضایی در بخشی دیگر از سخنانش به انتخابات پیش‌رو اشاره کرد و گفت: فردی که در انتخابات شرکت نکند در واقع به دشمنان و به آمریکا و رژیم کودک‌کُش رای داده و ایستادگی در برابر آرمان‌های این کشور را باید با شرکت پُرشور در انتخابات نشان دهیم.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات اقتصادی بیان کرد: این مشکلات نیز با تلاش شبانه روزی که شاهد آن هستیم حل خواهد شد و هیچ یک از این مسائل مقابل مردم این کشور در برابر طرفداری از خاک و انقلابشان نیست.

مردم ولایتمدار اراک روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کردند و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب را با شرکت در این همایش ملی گرامی داشتند.

در پایان راهپیمایی نیز قطعنامه پنج ماده ای قرائت شد و حاضران با فریاد الله اکبر خامنه ای رهبر بندهای آن را تایید کردند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۵۰ منطقه از استان مرکزی برگزار شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha