۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۲۶
کد خبر: 85383543
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کیومرث هاشمی: به حضور ژیمناستیک در المپیک امیدواریم

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به اینکه مهدی الفتی موفق شد در بازی‌های آسیایی رتبه خوبی کسب کند، این امید را به خانواده ژیمناستیک و ورزش کشور داد که این رشته می‌تواند سهمیه المپیک را کسب کند.

به گزارش ایرنا، وزیر ورزش و جوانان پس از حضور در راهپیمایی ٢٢ بهمن به اردوی تیم ملی ژیمناستیک رفت تا ضمن نظارت بر تمرینات اعضای تیم ملی اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک در مصر، از نزدیک وضعیت این ملی‌پوشان را به تماشا بنشیند.

در این بازدید سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشت.

زهرا اینچه‌درگاهی در این بازدید توضیحاتی از وضعیت این فدراسیون، ارائه کرد.

رضا خیرخواه سرمربی تیم ملی ژیمناستیک نیز با قدردانی از حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان از رشته ژیمناستیک در ماه‌های اخیر، وضعیت ملی‌پوشان ژیمناستیک را پیش از حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک تشریح کرد.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امروز یکشنبه پس از بازدید از اردوی تیم ملی ژیمناستیک گفت: با توجه به اینکه مهدی الفتی موفق شد در بازی‌های آسیایی رتبه خوبی کسب کند، این امید را به خانواده ژیمناستیک و ورزش کشور داد که این رشته می‌تواند سهمیه المپیک را کسب کند. در صورت کسب سهمیه المپیک، رشته ژیمناستیک می‌تواند یکی از رشته‌های موفق ما باشد.

وی ادامه داد: ظرفیت‌های خوبی در این رشته وجود دارد و استعدادهای خوبی داریم. با تلاش ورزشکاران و مربیان تیم ملی امیدواریم پس از کسب سهمیه المپیک، شاهد حضور موفق ژیمناستیک در رقابت‌های المپیک پاریس باشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha