۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۰
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85383464
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساحل‌نشینان گناوه چهل و پنجمین بهار انقلاب را جشن گرفتند

گناوه – ایرنا – چهل و پنجمین سالروز  پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در شهرستان گناوه با حضور پرشور و گسترده مردم این دیار ساحل‌نشین در راهپیمایی ۲۲ بهمن گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ۲۲ بهمن، روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزاده جمهوری اسلامی ایران ، با رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و با تأسی از آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص)، طومار رژیم طاغوتی استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند.

مردم ولایتمدار شهرستان گناوه همگام با آحاد ملت شهید پرور ایران اسلامی، با شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، چهل و پنجمین سالروز پیروزی شجره طیبه، حماسه‌ای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.

مردم مومن و ولایتمدار این دیار واقع در کرانه خلیج فارس در حالی امسال چهل و پنجمین سالروز انقلاب را گرامی داشتند که رژیم صهیونیستی غاصب اسرائیل با همدستی و حمایت آمریکا و برخی شک.رهای اروپایی از هیچ تلاشی برای از میان بردن انقلاب اسلامی دریغ نکرده اند اما با امامین فرزانه و ملتی وفادار و ایستادگی جبهه مقاومت به اهداف شوم خود نایل نشدند.

ساحل‌نشینان گناوه چهل و پنجمین بهار انقلاب را جشن گرفتند

راهپیمایان گناوه ای با حضور پرشور خود در این روز تاریخی، این پیام را به دنیا دادند که همگام و همراه با ملت ایران از اهداف خود که همان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است، دست نخواهد کشید و تا آخر پای آرمان های امام راحل و شهدا ایستاده است.

دریادلان گناوه‌ای با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی۲۲ بهمن، همچنین ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و منویات رهبر معظم انقلاب، اراده پولادین و شکوه حضور خود را در حمایت از انقلاب اسلامی به منصه ظهور گذاشته و یک بار دیگر برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرستان افزودند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن از میدان مرکزی شهر آغاز و با فریادهای خروشان و کوبنده " الله اکبر" ،" ۲۲ بهمن ماه یوم الله یوم الله"، " مرگ بر آمریکا" ، " مرگ بر اسرائیل"، " اطاعت از رهبری، حفظ خط امام است"، "ما ملتی بصیریم، ذلت نمی پذیریم"، میثاق با شهدا، میثاق با امام است" و در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی خیابان های در مسیر را طی و در مصلای جمعه تجمع کردند.

ساحل‌نشینان گناوه چهل و پنجمین بهار انقلاب را جشن گرفتند

فرماندار گناوه در تجمع راهپیمایان اظهار کرد: انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی برای ایران و جهان به ارمغان آورده که مهم ترین آن ایجاد حکومت دینی است.

محمدتقی صفری گفت: ایجاد کارهای زیرساختی و فعال شدن طرح های راکد در شهرستان یکی از اولویت هایی بوده که از ابتدای دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در مدت ۲ سال اخیر و همچنین دهه مبارک فجر امسال طرح‌های مهمی در حوزه های اقتصادی و عمران و فرهنگی در شهر و روستاهای اسن شهرستان از جمله راه، بهداشت و سلامت، ورزش، گردشگری، بندر، آبزی پروری افتتاح و در حال اجرا است.

فرماندار گناوه عنوان کرد: در دهه فجر امسال چندین طرح مهم با ۳۰ هزار میلیارد ریال اعتبار افتتاح و یا به مرحله اجرایی رسیده است.

وی گفت: طرح قطعه اول ۲ بانده کردن جاده ساحلی گناوه به بوشهر ، افتتاح کارخانه مرغ مادر و فندک و اجرای پل گشویی، گازرسانی به سه روستای حاج حجی، بینک و احشام احمد، افتتاح مدرسه ۶ کلاسه شهید غلامحسن کرمی، پایگاه بهداشتی امام موسی کاظم(ع)، احداث چمن مصنوعی، طرح هادی و اجرای راه دسترسی بیمارستان گناوه از عمده طرح‌های مهم دهه مبارک فجر این شهرستان بوده است.

ساحل‌نشینان گناوه چهل و پنجمین بهار انقلاب را جشن گرفتند

امام جمعه گناوه از حضور مردم انقلابی و ولایتمدار این شهر در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد وگفت: مردم این دیار همگام با امت اسلامی ایران باحضور پررنگ خود یک بار دیگر با آرمان های امام راحل(ره)، شهدا و ولایت فقیه بیعت مجدد کردند.

وی تصریح کرد: در ماندگاری و پایداری انقلاب شکوهمند اسلامی چندین عنصر نقش آفرینی داشتند که حضور مومنانه و آگاهانه مردم در طول ۴۵ سال به رغم توطئه های دشمنان و رهبری و مرجعیت از مهم‌ترین آن است.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی ضمن قدردانی از حضور پرشور و شعور مردم این دیاردر راهپیمایی ۲۲ بهمن، از آنها خواست در یازدهم اسفند که ۲ انتخابات مهم پیشرو است با مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای حماسه دیگری رقم بزنند.

ساحل‌نشینان گناوه چهل و پنجمین بهار انقلاب را جشن گرفتند

اجرای سرود دانش آموزی، دکلمه و برپایی ایستگاه سلامت توسط جمعیت هلال احمر و صلواتی از برنامه های دهه فجر در مصلای جمعه بود.

در پایان ، قطعنامه راهپیمایی در ۹ بند قرائت شد که شرکت کنندگان با صدای رسای الله اکبر تائید کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha