عزیزی‌پور: شعار تا پای جان برای ایران به من حس غرور می‌دهد

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون اسکواش با حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: صفوف بهم‌فشرده مردم همیشه همراه جمهوری اسلامی در این راهپیمایی وظیفه ما را دوچندان می‌کند و شعار تا پای جان برای ایران به من حس غرور می‌دهد.

به گزارش ایرنا، امیر عزیزی‌پور رئیس فدراسیون اسکواش با حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: وظیفه ما بود که به نمایندگی از جامعه اسکواش در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حضور داشته باشیم. صفوف بهم فشرده مردم همیشه همراه جمهوری اسلامی را که می‌بینیم، وظیفه ما هم دوچندان می‌شود تا حضور پررنگ‌تری داشته باشیم و جامعه اسکواش هم این موضوع مستثنا نیستند.

وی افزود: پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه این است کشورهایی که فکر می‌کنند شاید روزی بتوانند کاری انجام دهند، فکر بیهوده‌ای است. شعار تا پای جان برای ایران همیشه در ورزش، زندگی، جامعه و مدیریت سرلوحه همه امور مردم ایران است و این شعار حس غرور به من می‌دهد.

عزیزی‌پور درخصو وضعیت کنونی اسکواش هم گفت: هفته آینده دو رقابت جایزه بزرگ داریم و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این مسابقات انجام شده و این دو رقابت به میزبانی کیش و گیلان برگزار خواهد شد. اردوهای آماده‌سازی را هم داریم و احتمالا یک اردو برای حضور در مسابقات رده‌های سنی قطر برگزار می‌کنیم. تا آخر سال شلوغ هستیم. دوره استعدادیابی و همسان‌سازی مربیان‌ سراسر کشور را در تاریخ ۲۸ و ۲۹ اسفندماه به میزبانی تهران برگزاری می‌کنیم.

رئیس فدراسیون اسکواش افزود: برای حضور مسابقات قهرمانی آسیا ه در رده سنی جوانان و بزرگسالان به فاصله ۱۵ روز برگزار می‌شود و با توجه به این‌که تصمیم داریم حضور پررنگی در این مسابقات داشته باشیم، درحال برگزاری اردوهایمان هستیم. اردوی بانوان در استان گلستان به پایان رسید. انشاالله هفته آینده اردوی بانوان در گیلان مجددا برگزار می‌شود و رقابت‌های انتخابی آقایان را هم پیش‌رو داریم. انشاالله از ۵ فروردین اردوی تیم ملی مردان هم آغاز می‌شود و سه ماه اول سال جدید، روزهای پرفشاری برای ماست و به دنبال تامین اعتبارات لازم هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha