علی جوادی: ۱۹ پروژه ورزشی تقدیم مردم تهران خواهیم کرد/ رویدادها را در دهه فجر متمرکز کردیم

تهران- ایرنا- مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران گفت: ۱۹ پروژه ورزشی وجود دارد که آن‌ها را تقدیم مردم عزیز استان تهران خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، علی جوادی امروز در راه‌پیمایی ۲۲ بهمن‌ماه اظهار کرد: در کنار آحاد مردم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن می‌گیریم. به اتفاق ورزشکاران استان تهران در کنار مردم عزیز بسیار خوشحالیم که توانستیم با ورزش، ظرفیت‌های نوجوانان و جوانان را به رخ جهانیان بکشیم. استان تهران بسیاری از رویدادهای خودش را برای دهه فجر متمرکز کرده است.

وی افزود: ۱۴۴۳ برنامه در بخش‌های جوانان، فرهنگی، ورزش همگانی و قهرمانی داشتیم و همینطور در خصوص زیرساخت‌های ورزشی برنامه‌ریزی کردیم. دیروز افتخار داشتیم به همراه مقام عالی وزارت و استانداری تهران، بزرگترین سالن ورزشی غرب تهران در شهر قدس را افتتاح کنیم و همینطور مجموعه تنیس را در شهریار و همینطور در تمام شهرستان‌ها پروژه‌های ورزشی داریم که تقدیم مردم تهران خواهیم کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در خصوص استقبال مردم گفت: امروز جامعه ورزش تهران در غرفه وزارت ورزش جوانان به همراه روسای هیات‌های ورزشی و مربیان حضور دارند تا بتوانیم جشن و شادی را با مردم سهیم باشیم. وزیر ورزش در غرفه حضور داشتند. برخی روسای فدراسیون‌ها را من در اینجا دیدم. سرمربیان تیم‌های ملی حضور داشتند و الحمدالله مردم و مسوولین حضور بسیار فعالی داشتند. حضور آنها نشاطی را در بین مردم ایجاد می‌کند.

وی عنوان کرد: ۱۸ پروژه برنامه‌ریزی شده داشتیم که یک پروژه دیگری هم در این روزها اضافه شد. ما فکر نمی‌کردیم این پروژه نرسد اما با فعالیت جهادی، پروژه نوزدهم هم رسید که انشاالله در روزهای آینده هم افتتاح خواهد شد.

جوادی در مورد مقایسه ورزش ایران با ورزش پیش از انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: ما هم در حوزه زیرساخت‌ها و هم در حوزه تنوع و تعداد مدال‌ها و هم در موضوع ورزش همگانی غیر قابل مقایسه با قبل از انقلاب اسلامی هستیم. در سال ۵۷ با ۳۵ میلیون نفر، سرانه فضای ورزشی کشور ۲/۰ متر مربع بوده اما در سال ۱۳۹۵، با ۸۵ میلیون نفر، سرانه ورزشی کشور ۸/۰ متر مربع شده است. هیچ بانوی مدال‌آور در المپیک نداشتیم اما بعد از انقلاب این مورد را داشتیم. قبل از انقلاب در دو رشته مدال آورده بودیم اما بعد از آن در بسیاری از رشته‌ها مدال آوردیم. این نشان می‌دهد انقلاب ظرفیت‌های اقشار جامعه را با شناسایی و خود باوری ایجاد کرد. بسیباری از آمار ها هم وجود دارد که فراتر از گفتمان ماست و باید آن‌ها را تبیین کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha