همراه با مردم ایران در بهار آزادی/ حاشیه ها و تصاویر دیدنی از جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی

استانها - ایرنا - راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از ساعت ۹ امروز یکشنبه در شهرهای کوچک و بزرگ ایران آغاز شده است و عاشقان انقلاب در نقاط مختلف ایران به صحنه آمدند و شعار مرگ بر آمریکا در سراسر ایران طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگاران ایرنا از نقاط مختلف ایران، در این راهپیمایی که با حضور قشرهای مختلف مردمی همراه شده جوانان دهه هشتادی‌ و نوجوان دهه نودی‌ با حضوری پررنگ‌ هم‌دوش بزرگ‌ترها سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند.

جشن انقلاب اسلامی در نقاط مختلف ایرنا براساس زمان انتشار اخبار به روز رسانی می شود:

۱۴:۵۷ - فیلم | چهل‌وپنجمین گلبانگ آزادی در دارالمرحمه سمنان

قشرهای مختلف مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار استان پهناور سمنان در سرتاسر دیار درالمرحمه چهل و پنجمین بهار آزادی را روز یکشنبه با حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن جشن گرفتند. سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی سخنران این آیین در مرکز استان بود. 

۱۴:۵۷ - فیلم / همپای مردم رشت در جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی

هزاران نفر از مردم ولایتمدار رشت امروز هم‌پای ملت آزاده ایران زمین بار دیگر گامهایشان را در مسیر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی استوارتر کردند و با حضور پرشور خود در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مهر تاییدی بر بیعت خود با شهدا و امام (ره) و رهبری زدند.

۱۴:۴۶ - فیلم/ رقص پرچم‌ها و یک ملت انقلابی

مردم انقلابی هرمزگان همزمان با چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب، همراه با پرچم مقدس کشورمان در ساحل بندرعباس حضور یافتند و از کنار پهنه خلیج فارس، وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب و شهدا یادآوری کردند.

۱۴:۳۳ - پایان محدودیت‌های ترافیکی ۲۲ بهمن/ تردد در معابر پایتخت عادی شد

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت با اعلام پایان محدودیت‌های ترافیکی ۲۲ بهمن گفت: تردد وسایل نقلیه در معابر مرکزی شهر به حالت عادی بازگشته است.

۱۴:۲۸ - فیلم/سنگ تمام مردم دارالمومنین همدان در ایستگاه ۴۵ انقلاب

مردم دارالمومنین همدان با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان‌های انقلاب‌اسلامی تجدید بیعت کرده و بار دیگر سنگ تمام گذاشتند.

۱۴:۲۲ - فیلم| جلوه هایی ویژه از راهپیمایی ۲۲ بهمن شیراز

به هنگام برگزاری راهپیمایی ۲۲بهمن شیراز، جلوه های ویژه ای به نمایش گذاشته شد و از همه قشر در این راهپیمایی شرکت داشتند.

۱۴:۱۵ - فیلم| پیرم اما دست از انقلاب نمی‌کشم

حضور پررنگ افراد سالخورده و مُسن یکی از زیبایی‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز گرگان بود؛ جوانان دیروز انقلاب با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر رشادت‌ها و حماسه‌های سال ۵۷ را مرور کرده و تاکید کردند تا آخرین نفس در مسیر انقلاب اسلامی می‌مانند.

۱۴:۱۲ - فیلم| حماسه حضور تماشایی مردم ایلام در راهپیمایی ۲۲ بهمن

 مردم ایلام با حضور باشکوه و حماسی خود را راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

۱۴:۱۰ - سیل باشی باد یا طوفان چه فرقی می‌کند

سیل جمعیت مردم ولایتمدار خوزستان قهرمان در ۲۲ بهمن دیگری به راه افتاد تا بار دیگر به دشمنان ایران اسلامی یادآوری کند که این ملت بزرگ زیر پرچم ولایت از هیچ تهدید و فتنه‌ای هراس ندارد و همچنان بر عهد خود با شهدا ایستاده‌اند.

 ۱۴:۱۰ - فیلم | راهپیمایی وحدت و اقتدار قشمی ها در روز ۲۲ بهمن

ساحل نشینان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس امروز (یکشنبه) همزمان با دیگر نقاط میهن اسلامی با حضور حماسی و با شکوه در راهپیمایی وحدت و اقتدار روز ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری بر افتخارات سرزمین آب و آفتاب در برابر استکبار و دشمنان عزت، سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی افزودند.

۱۴:۰۶ - فیلم| حضور قشرهای مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهارمحال و بختیاری

قشرهای مختلف مردم و همچنین مسوولان از جمله وزیر تعاون، کار و رفاخ اجتماعی در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در چهارمحال و بختیاری شرکت کردند.

۱۴:۰۴ - فیلم| حضور باشکوه مردم دره‌شهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مردم شهرستان دره‌شهر با حضور با شکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن فریاد استکبار ستیزی سر دادند.

۱۴:۰۴ - فیلم/حضور گسترده مردم گناباد در راهپیمایی ۲۲ بهمن

 آحاد مختلف مردم، مسوولان و نیروهای نظامی و انتظامی گناباد روز یکشنبه با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن حمایت خود را از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی نشان دادند و ترفندهای دشمنان را محکوم کردند.

۱۴:۰۲ - فیلم | حضور مردم شهر مرزی پاوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

راهپیمایی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم شهر مرزی پاوه در این خطه شمال غربی استان کرمانشاه برگزار شد.

۱۳:۵۹ - فیلم| خروش مردم آبدانان در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

مردم همیشه در صحنه در همایش ماندگار ۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند

۱۳:۵۸ - فیلم/ حضور باشکوه مردم مشهد در راهپیمایی چهل و پنجمین بهار آزادی

مردم ولایتمدار مشهد امروز در یوم الله ۲۲ بهمن باری دیگر حماسه ای زرین در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.

۱۳:۵۸ - فیلم| راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم کاکاوند دلفان

 قشرهای مردم بخش کاکاوند شهرستان دلفان استان لرستان با شرکت باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن  وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ابراز و پیمانی دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی بستند.

۱۳:۵۴ - حضور حماسی دهه‌نودی‌ها و خواهران مراغه در راهپیمایی ۲۲ بهمن 

حضور حماسی اقشار مختلف مردم مراغه به ویژه خواهران و نوجوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، برگ زرین دیگری در تاریخ انقلابی‌گری این شهرستان ولایتمدار و شهیدپرور رقم زد. 

۱۳:۵۲ - فیلم| حضور باشکوه دهه هشتادی‌های چرداول در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دانش‌آموزان و رای اولی‌های دهه هشتادی شهرستان چرداول با حضور با شکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

۱۳:۵۲ - گیلانیان : پای آرمانهای انقلاب ایستاده ایم

همه اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حضور یافتند تا برگ زرینی دیگر بر کتاب قطور افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی افزوده شود که این حضور نشان داد مردم همچنان پای آرمانهای انقلاب ایستاده و مشکلات خللی در اعتقاد راسخ آنان ایجاد نمی کند.

۱۳:۵۰ - ساحل‌نشینان گناوه چهل و پنجمین بهار انقلاب را جشن گرفتند

مردم ولایتمدار شهرستان گناوه همگام با آحاد ملت شهید پرور ایران اسلامی، با شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، چهل و پنجمین سالروز پیروزی شجره طیبه، حماسه‌ای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.

۱۳:۴۳ - حماسه حضور مردم جیرفت در راهپیمایی ۲۲ بهمن+فیلم

مردم دارالولایه جیرفت با حضوری پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بار دیگر پایبندی خود به انقلاب اسلامی و نظام را نشان دادند.  

۱۳:۴۳ - فیلم | جلوه‌های راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آذربایجان‌غربی

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با حضور پرشور مردم در نقاط مختلف آذربایجان غربی برگزار شد و جلوه های بسیاری را خلق کرد.

۱۳:۳۲ - عظمت حضور مردم قم خار چشم دشمنان شد+جلوه‌هایی از راهپیمایی ۲۲ بهمن

راهپیمایی ۲۲ بهمن در قم امسال با عظمت و شکوهی خاص برگزار و بار دیگر حماسه حضور مردم انقلابی و ولایتمدار این سرزمین مقدس، خاری در چشم دشمنان شد.

۱۳:۳۲ - خلق حماسه‌ای دیگر در گلستان؛ پایتخت اقوام تماشایی شد

مردم سرزمین پایتخت اقوام  با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند دل در گرو انقلاب اسلامی دارند و نمی‌گذارند میراث امام خمینی(ره) طعمه گرگ‌های استعمار شود.

 ۱۳:۳۱ - شرق کرمان نیز تجلی عشق به وطن و اتحاد را زیبا به تصویر کشید+فیلم

مردم ولایتمدار شهرستان‌های شرقی استان کرمان (بم، نَرماشیر، فَهرج ، ریگان و گُنبکی) در طلیعه چهل و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی مثل هرسال با حضوری حماسی و انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن یکبار دیگر نشان دادند که همچنان پای آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

۱۳:۳۰ - فیلم|شکوه چهل و پنجم در زادگاه امام راحل

همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم ولایتمدار شهرستان خمین، همگام با سایر ایرانیان در نقاط مختلف کشور با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری را در تاریخ حماسه سازی این خطه ثبت کردند.

۱۳:۲۹ - حضور باشکوه نام آوران ورزش همدان در راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ تا پای جان برای ایران

جامعه ورزش استان همدان همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب با حضوری چشمگیر در مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن نقش بی‌بدیلی‌ را ایفا کردند.

۱۳:۲۶ - فیلم | دیدگاه شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهارمحال و بختیاری

تعدادی از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهارمحال و بختیاری در دیدگاه‌های خود را در خصوص چرایی شرکت در راهپیمایی اعلام کردند.

۱۳:۲۵ - راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در خلخال با حضور گسترده مردم برگزار شد

همزمان با سراسر کشور اهالی شهرستان خلخال با چهل و پنجمین حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن یک بار دیگر با آرمان‌های امام راحل ، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

۱۳:۲۱ - فیلم | راهپیمایی ۲۲ بهمن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ساوه

همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان ساوه در شهرهای ساوه، غرق آباد، نوبران و آوه و همچنین روستاهای یاتان، ستق، آقچه قلعه و جوشقان در بخش نوبران و قردین، یل آباد و مرق در بخش مرکزی برگزار شد.

 ۱۳:۱۹ - جلوه‌هایی خاص از راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیرجند + فیلم

راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی جلوه‌هایی خاص از حضور قشرهای مختلف مردم را در خراسان جنوبی به ویژه مرکز استان به همراه داشت.

۱۳:۱۹ - فیلم| عظمت راهپیمایی ۲۲ بهمن کرمان همزمان با چهلم شهدای جنایت تروریستی

راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمان که با چهلمین روز شهدای حادثه تروریستی همزمان شده بود، درحالی با حضور بسیار گسترده مردم این دیار برگزار شد که شاهد تشییع پیکر یکی دیگر از شهدای این حادثه نیز(سرهنگ علی محمدی) بودیم که بعد از چندهفته جراحت به فیض شهادت نائل آمد.

۱۳:۱۱ - فیلم| حضور پرشور مردم سیرجان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

 مردم سیرجان امروز(یکشنبه) با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی نشان دادند.

۱۳:۰۸ - فیلم | حضور پرشور مردم خرم‌آباد در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مردم ولایت مدار و انقلابی خرم‌آباد روز یکشنبه در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند.

۱۳:۰۵ - فیلم| زنجیر اتحاد مازندران در جشن ۴۵ سالگی انقلاب

مردم ولایتمدار مازندران در جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی با حضوری پرشور در شهرها و روستاهای سراسر استان یک بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی(ره) و جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کردند.

۱۳:۰۲ - فیلم/ خروش انقلابی دیار قومیت ها در ۲۲ بهمن

مردم خراسان شمالی بار دیگر با حضوری حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری خود را به ارزش های اسلامی اثبات و به دشمنان اعلام کردند که همچنان پا در رکاب ایران اسلامی هستند.

۱۲:۵۸ - فیلم/ راهپیمایی ۲۲ بهمن در اردبیل

 اقشار مختلف مردم و مسئولان اردبیل در مرکز و شهرستان‌های این استان با شرکت گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پشتیبانی خود را از نظام اسلامی به نمایش گذاشته و یکصدا فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند.

۱۲:۵۶ - فیلم/ حضور با صلابت عشایر سلحشور کهگیلویه وبویراحمد در ۲۲ بهمن

عشایر غیور کهگیلویه و بویراحمد امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در صف اول ایستاده بودند و حضور آن ها گرمای خاصی به این مراسم داده بود.

 ۱۲:۵۰ - شکوه حماسه و غیرت در دیار آریوبرزن+ فیلم

غیور مردان وشیرزنان این خطه دلاورخیز کهگیلویه وبویراحمد امروز همنوا و همگام با اقیانوس خروشان و جمعیت میلیونی ایران اسلامی در چهل و یکمین بهار انقلاب با راهپیمایی با شکوه یوم الله ۲۲ بهمن حماسه ای دیگر از غیرت و شکوه و عزتمندی خلق کردند و به رجزخوانی هاو یاوه گویی های دشمنان و استکبار پاسخ کوبنده دادند.

۱۲:۵۰  - فیلم | راهپییایی باشکوه ۲۲ بهمن بوشهر

مرزداران خلیج فارس در استان بوشهر با حضور خروشان و گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این روز تاریخی را جشن گرفتند.

۱۲:۴۹ - حضوری از جنس مقاومت و ایستادگی در سینه ستبر ایران اسلامی

اقشار مختلف مردم کرمانشاه در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بازهم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور گسترده داشتند.

۱۲:۴۵ - فیلم| صلابت اقوام ایران در دفاع از آرمان‌های انقلاب

اقوام ساکن استان گلستان با اشاره به اینکه دشمنان در رسیدن به اهداف شوم خود مانند دلسرد کردن اقوام از انقلاب و ارزش‌های جمهوری اسلامی ناکام مانده‌اند تاکید کردند حضور آنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است.

۱۲:۴۰ - فیلم| پای صحبت خانواده‌های کرمانی در راهپیمایی جشن انقلاب

کرمانی‌ها امروز از پیر و جوان تا کودک و نوجوانان و بیشتر به شکل خانوادگی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور داشتند تا در خلق حماسه‌ای کمک کنند که بخشی از آن را در روایت تصویری خبرنگاران ایرنا خواهید دید.

۱۲:۳۷ - فیلم| مردم دلفان در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه آفریدند

قشرهای مختلف مردم شهرستان دلفان همگام با ایرانیان در سراسر کشور با شرکت با شکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن دگر بار حماسه آفریدند.

۱۲:۳۷ - ثبت برگ زرین دیگری از همدانی‌ها با حضور حماسی در جشن ۴۵ سالگی انقلاب

مردم ولایت مدار و انقلابی دارالمومنین همدان با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری، برگ زرین و حماسه بزرگ دیگری را از خود در دفتر تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساندند.

۱۲:۳۵ - فیلم | حضور مردم بروجرد در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مردم ولایت مدار شهرستان بروجرد امروز همگام با دیگر نقاط کشور معتقدند که راهپیمایی روز ۲۲ بهمن به عنوان مظهر اقتدار، اراده ملی و عرصه پرشور حرکتی مردمی در مقابل نگاه‌های جهانی است.

۱۲:۳۴ - فیلم| نمایی از تشییع پیکر شهید انتظامی حادثه تروریستی کرمان درراهپیمایی ۲۲بهمن

پیکر مطهر شهید سرهنگ علی محمدی امروز(یکشنبه) بر دستان راهپیمایان ۲۲ بهمن در شهر کرمان تشییع و برای خاکسپاری به گلزار شهدا انتقال یافت.

۱۲:۳۳ - فیلم / جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در تربت‌حیدریه

جشن فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و استقرار نظام مردمی جمهوری اسلامی، روز یکشنبه با حضور مردم همیشه در صحنه و مسوولان در خیابان‌های اصلی تربت حیدریه برگزار شد.

جمعی از نامزدهای مجلس شورای اسلامی در این خطه نیز در راهپیمایی و در بین مردم حضور داشتند و به سوالات آنها دادند و بخشهایی از برنامه های ملی و منطقه‌ای خود را با آنها در میان گذاشتند.

 ۱۲:۳۳  - فیلم| حضور بانوان و مادران در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرکرد

راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری با حضور مادران و بانوان برگزار شد.

۱۲:۳۰ - فیلم/ حماسه ۴۵ و حضور پرشور مردم اهواز در یوم الله ۲۲ بهمن

 راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اهواز و دیگر شهرهای استان خوزستان همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

۱۲:۲۷ - حضور مردم آبادان در راهپیمایی ۲۲ بهمن / فیلم

مردم ولاتیمدار آبادان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

۱۲:۲۶ - راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در ارومیه/ صدایی که فریاد شد

غیورمردان و شیرزنان در شهر ارومیه، مرکز آذربایجان غربی در چهل و ششمین طلیعه بهار انقلاب در حمایت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب شکوهمند اسلامی همصدا شده و اقتدار ایران و ایرانی را در گوش جهانیان فریاد زدند.

در طلوع چهل و ششمین بهار انقلاب، مردم آذربایجان غربی دست به خلق حماسه ای با عطر و بوی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی زدند تا بار دیگر اقتدار نظام اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

۱۲:۲۵ - گذر چهل و چهارم انقلاب؛ سلام کُردها به خورشید چهل و پنجم + فیلم

صبح روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، هوا شبیه روزهای آخر اسفند است، خوش و گرم، البته گرم و سرد ندارد، در سردترین روزها و گرمترین ساعات، این مردم پای انقلابشان بوده اند.

۱۲:۲۴ - عکس یادگاری کودکان دزفول با پیشرفته ترین پهپادهای جهان

 تعدادی از پهپادهای پیشرفته و موشک‌های هدایت لیزری ساخت جمهوری اسلامی ایران اسلامی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در دزفول به نمایش گذاشته شد.

نمایش این پهپادها مورد توجه شرکت کنندگان حاضر در این راهپیمایی به ویژه کودکان و نوجوانان بود که از این فرصت برای ثبت عکس یادگاری با پیشرفته‌ترین پهپادهای جهان استفاده کردند.

۱۲:۱۷ - راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان مرکزی  - فیلم

مردم ولایتمدار و انقلابی استان مرکزی همگام با دیگر هموطنان در جای جای ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن شرکت کردند تا یک بار دیگر پشتیبانی قاطع خود را از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی اعلام کنند.

۱۲:۱۲ - فیلم|مردم تبریز با آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کردند

مردم تبریز با حضور پرشور در راهپیمایی۲۲ بهمن بار دیگر با آرمان‌های انقلاب‌اسلامی تجدید بیعت کردند. این اجتماع دشمن‌شکن با حضور اقشار مختلف مردم، با سخنرانی امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرائت قطعنامه به پایان رسید.

۱۲:۰۸ - نمایش همدلی مردان و زنان با فریادهای الله اکبر در شادگان

مردان و زنان شادگان با حضور گسترده و با شکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در جشن بزرگ انقلاب در آخرین روز از دهه مبارک فجر، با فریاد دشمن شکن الله اکبر بار دیگر با آرمان‌های انقلاب، شهدا و رهبری بیعتی دوباره بستند.

۱۲:۰۲ - فیلم راهپیمایی ۲۲ بهمن در دزفول

راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن روز یکشنبه با حضور پرشور اقشار مختلف مردم انقلابی دزفول از آستان متبرک سبزقبا تا شهیدآباد این شهر برگزار شد. فیلم از احسان کردی

۱۱:۵۴ - جشن مردم فارس برای ۴۵ سالگی انقلاب در امتداد پرچمی سه‌رنگ + فیلم

 پرواز بادکنک‌ها و کاغذهای رنگی در امتداد آسمان شهر راز آغاز جشن بزرگی را نوید می‌داد؛ امروز مردم فارس با فریادها و مشت‌های گره کرده در برابر استکبار فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند و با سیل خروشان خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن جلوه‌های زیبایی از حماسه حضور را ثبت کردند؛ جلوه‌هایی که هر کدام برگ‌زرینی از کتاب قطور ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی است.

 ۱۱:۴۹ - طنین فریاد "مرگ بر آمریکا" در استان یزد

راهپیمایی با شکوه یوم الله ۲۲ بهمن، روز یکشنبه با حضور گسترده و چشمگیر مردم انقلابی، ولایتمدار و بصیر دارالعباده یزد به صورت با شکوه و پرشور در این استان برگزار شد.

۱۱:۴۸ - فیلم| حماسه گلستانی‌ها در ۲۲ بهمن

مردم انقلابی، شهیدپرور و ولایتمدار استان گلستان با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن همگام با دیگر هموطنان حماسه آفریدند.

۱۱:۴۶ - مردم گچساران در راهپیمایی ۲۲ بهمن اقتدار و وحدت ملی را به نمایش گذاشتند+فیلم

 مردم مومن، انقلابی و همیشه در صحنه گچساران  با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اقتدار و وحدت ملی را به نمایش گذاشتتند و نشان دادند وفادار به آرمان های امام راحل (ره)، شهدا و رهبری  هستند.

۱۱:۴۵ - فیلم| خروش توفنده کهگیلویه وبویراحمدی ها در ۲۲ بهمن

 راهپیمایی ۲۲ بهمن‌۱۴۰۲ در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور گسترده و پرشور مردمی برگزار شد و یک بار دیگر مردم دیار آریوبرزن با آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی، بنیانگذار جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدا تجدید بیعت کردند.

۱۱:۳۹ - همراهی مردم آذربایجان شرقی با آرمان‌های انقلاب و نظام

جشن ۴۵ سالگی انقلاب که امروز در جای جای آذربایجان شرقی با حضور پرشور مردم برگزار شد نشانه همدلی و تداوم همراهی مردم این استان با آرمان های انقلاب و نظام است.

مردم شهید پرور استان آذربایجان شرقی امروز در سالروز پیروزی انقلاب حماسه ای دیگر آفریدند و به دشمنان که درصدد دور کردن مردم از انقلاب هستند پاسخی محکم دادند.

۱۱:۳۸ - مرزنشینان و عشایر خراسان جنوبی همصدا با ملت + فیلم

مرزنشینان و عشایر خراسان جنوبی همگام با سایر هموطنان امروز با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بار دیگر صحنه‌های ماندگار از دلدادگی به انقلاب و نظام را خلق کردند.

۱۱:۳۰ - حضور شکوهمند مردم قزوین در راهپیمایی ۲۲ بهمن + فیلم

مردم دیار مینودری روز یکشنبه و در آغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همراه با مردم سراسر میهن اسلامی جشن شکوهمند ۲۲ بهمن ماه را گرامی داشتند.

۱۱:۳۰ - حضور گسترده مردم آبادان راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

مردم شهید پرور و انقلابی آبادان با حضور پرشور و گسترده راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه از میدان شهدای جهاد (کفیشه) تا انتهای بلوار دهداری راهپیمایی و با سردادن شعار مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، بار دیگر با آرمان های انقلاب و امام (ره)، مقام معظم رهبری وشهدا تجدید میثاق کردند.

همچنین حاضران در راهپیمایی ۲۲ بهمن آبادان جنایت‌های رژیم کودک کش صهیونیستی در غزه را محکوم و از محور مقاومت بخصوص مجاهدان فلسطینی حمایت کردند. همچنین شرکت کنندگان در این راهپیمایی بر حضور گسترده در انتخابات ۱۱ اسفند تاکید کردند.

 ۱۱:۲۶ - دهلرانی ها زیر پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی  ندای استکبارستیزی سر دادند

مردم مرزدار، ولایت مدار و شهیدپرور دهلران ۲۲ بهمن با مشت‌های گره کرده و در زیر پرچم سه رنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ندای مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر دادند.

۱۱:۲۵ - فیلم / راهپیمایی باشکوه ۲۲بهمن در شیراز

شهروندان شیرازی امروز همزمان بادیگر نقاط میهن اسلامیمان با حضور حماسی و باشکوه در راهپیمایی ۲۲بهمن ماه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگ زرین دیگری بر افتخارات این کهن دیار ایرانی افزودند.

۱۱:۲۵ - فیلم | راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در شهر زنجان

مردم دیار پایتخت شور و شعور حسینی روز یکشنبه همزمان با سراسر کشور در جشن انقلاب و راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافته و فریاد مرگ بر آمریکا را کوبنده‌تر از همیشه سر دادند.

۱۱:۲۲ - حاشیه نگاری خبرنگار ایرنا از حماسه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قشم

 پرچم ۴۵ متری جمهوری اسلامی در مسیر این راهپیمایی به مناسبت فجر چهل و پنجم بر دستان مردم نگین خلیج فارس به اهتزاز در آمد و تا کنار آب های فیروزه ای خلیج فارس قشموندان را هدایت و رهبری کرد.

بانوان قشمی نیز در حالی که با کودکان خود در این راهپیمایی شرکت کرده بودند صحنه های کم نظیری از حضور حماسی خود در عرصه انقلاب در بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس رقم زدند.

۱۱:۲۲  - فیلم|شعارگویی یک دهه نودی در راهپیمایی ۲۲ بهمن اراک

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی برای اولین بار در استان اقدام به دعوت از یک نوجوان دهه نودی برای شعار گویی در راهپیمایی ۲۲ بهمن کرد که با استقبال عموم مردم مواجه شد.

۱۱:۱۸ - زنجیر اتحاد مردمان غیور لرستان در جشن انقلاب

در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر زنجیر اتحاد و همبستگی غیوران لر تبار شکل گرفته و حماسه حضور را به رخ جهانیان کشاند.

مردم لرستان امروز تداعی بهار انقلاب در سرما بودند، چراکه با وجود سپری کردن روزی زمستانی، بهاری زیبا خلق کردند که شکوفه ها و جوانه های انقلاب چسم نوازی این صحنه را چند برابر کرده و تصاویر گام دوم انقلاب در این دیار ورق زده شد.

۱۱:۱۷ - پیمان دوباره گلستان با آرمان‌های انقلاب

مشاهده اقوام و مذاهب گوناگون در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن گنبدکاووس، کلاله، مینودشت، آزادشهر، رامیان، گالیکش و مراوه تپه در شرق گلستان و مشت‌های گره کرده برای حمایت و همراهی همیشگی با انقلاب اسلامی، بار دیگر اتحاد ساکنان سرزمین رنگین کمان اقوام و همدلی آنان برای تقویت ایران اسلامی را به اثبات رساند.

دختران و پسران دهه هشتاد و نودی در کنار پدران و مادران خود با در دست داشتن پرچم ایران و پلاکاردهایی با مضمون شعارهای انقلابی و سرداد فریادهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ۲۲ بهمن ماه یوم الله یوم الله، در بهار آزادی جای شهدا خالی، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده و ملت ما بیدار است از آمریکا بیزار است» در این رویداد سیاسی شرکت کردند.

۱۱:۱۶ - نمایش اقتدار زنان خراسان شمالی در بهار انقلاب

حضور هزاران تن از زنان خراسان شمالی در راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر اقتدار ملی و اراده آهنین آنان را در تمامی عرصه های انقلاب به نمایش جهانیان گذاشت و برگ زرین دیگری برتاریخ پرافتخار ایران اسلامی اضافه کرد.

مادران خراسان شمالی در حالیکه همواره در انجام رسالت مادری خود موفق بوده اند نوای ایثار و شهامت و ولایتمداری و دفاع از آرمان های انقلاب را نیز در گوش فرزندان خویش سر می دهند و با آگاهی تمام بار دیگر در صحنه حضور می یابند.

۱۱:۱۲ - حضور باشکوه مردم ایلام در چهل و پنجمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی

مردم ایلام‌ با در دست داشتن پرچم‌های مقدس یا حسین (ع) و جمهوری اسلامی ایران، حزب الله و فلسطین، دست نوشته و پلاکاردهایی با شعارهای انقلابی، بیعت خود را در چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی ایران تجدید و خود را برای یکسال جدید در سایه نظام شکوهمند اسلامی آماده کردند.

اجرای سرود" وطن" و " سلام فرمانده" توسط دانش آموزان، ایستگاه‌های نقاشی و رای اولی‌ها، قرائت بیانیه، برپایی ایستگاه های مشاوره قضایی و سلامت از جمله برنامه‌های امروز راهپیمایی ایلام بود.

۱۱:۰۸ - همه آمدند

مازندرانی‌ها همگام با دیگر نقاط کشور با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری از حماسه حضور خود را ورق زدند و به جهانیان ثابت کردند ملت ایران دلداده انقلاب و میهن خویش است و تداوم راه شهدا را وظیفه خود می‌داند. 

امسال در ۶۸ نقطه از مازندران در مناطق مختلف شهری و روستایی همه به میدان آمدند و با حضورگسترده در مسیرهای راهپیمایی و نیز با اجرای رژه خودرویی و موتوری در خیابان‌های اصلی شهرهای مازندران، یوم الله ۲۲ بهمن را گرامی داشتند.

 ۱۰:۵۹ - فریاد مرگ بر آمریکا در کاشان طنین انداز شد

همزمان با فرا رسیدن ۲۲ بهمن و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، فریادهای «مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل» در کاشان طنین انداز شد.

مردم مومن و ولایتمدار کاشان ساعت ۹:۳۰ دقیقه امروز یکشنبه از مقابل مسجدالرسول(ص) با فریادهای الله اکبر و شعارهای ضداستکباری به سمت میدان جهاد کاشان راه افتادند تا تصویری باشکوه‌ از این جشن ملی را در دیار دارالمومنین به نمایش بگذارند.

۱۰:۵۵ - مردم آبدانان در بهار آزادی تبعیت دوباره از ارزش‌های انقلاب را فریاد زدند

آبدانانی‌های باوفا در اوج لطافت و نهایت سخاوت در سحرگاه ۲۲ بهمن پیک پیروزی را در آغوش و خروش خود میهمان کردند تا بهمن ۵۷ را تداعی و دشمنان این آب و خاک را رهسپار شهر عبرت‌ها و حسرت‌ها نمایند.

زنان و مردان با غیرت آبدانان با عبور از خیابان‌های شهید مطهری، میدان ولیعصر(عج) و خیابان امام خمینی (ره) در میدان حضرت امام(ره) این شهر تجمع کردند.


 

۱۰:۵۰ - شُکوهِ اقتدار در شُکوفه‌بارانِ چهل و پنجم

سپیده ۲۲ بهمن در سپهرِ نصف جهان باردیگر پُرفُروغ‌تر از همیشه درخشید تا در سایه درخت تنومند انقلاب، قاب خاطره‌انگیزِ دیگری از همدلی خلق شود.

راهپیمایان شعار «در بهار آزادی، جای شهدا خالی»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»،«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر اسراییل»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» و «مرگ بر منافق» سر می‌دهند.
 

۱۰:۴۸ - وزیر فرهنگ به جمع راه‌پیمایان ۲۲بهمن پیوست

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور مراسم راه پیمایی ۲۲ بهمن، به جمعیت مردم در راه‌پیمایان تهران در خیابان آزادی پیوست.

۱۰:۴۶ - ۲۲ بهمن، ثبت جلوه دیگر از حضور پرشور و انقلابی مردمان گیل و دیلم

هزاران نفر از مردم ولایتمدار رشت امروز هم‌پای ملت آزاده ایران زمین بار دیگر گامهایشان را در مسیر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی استوارتر کردند و با حضور پرشور خود در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مهر تاییدی بر بیعت خود با شهدا و امام (ره) و رهبری زدند.

گیلانیان امروز در شهرهای مختلف از جمله مناطق تلفیقی مثل تالش، رضوانشهر و آستارا باری دیگر با شهدا و آرمانهای بنیانگذار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری پیمان بستند که تا پای جان از نظام اسلامی حفاظت کنند.

۱۰:۴۵ - تجلی آرمان‌های انقلاب در دیار قومیت‌ها

مردم خراسان شمالی از قومیت های گوناگون در چهل و پنجمین بهار انقلاب با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر اتحاد و انسجام ملی ایران را به زیباترین شکل ممکن نمایش گذاشتند.

آری مردم شریف خراسان شمالی از خرده فرهنگ های ترک، کرد، بلوچ و ترکمن و تات آمده اند تا اعلام کنند که نه سرما، نه گرما و نه مشکلات اقتصادی ذره ای در اهداف آنها خللی ایجاد نمی کند

۱۰:۴۵ - مردم مشهد چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی را جشن گرفتند

مردم مشهد اعم از مرد و زن، پیر و جوان از ۹ صبح امروز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه راهپیمایی خود را از میدان ۱۵ خرداد مشهد آغاز کردند و با مشتانی گره کرده به سمت حرم مطهر رضوی رهسپار شدند.

۱۰:۴۴ - ۲۲ بهمن؛ روز در کنار هم بودن

جمعیت پرشور مردم کشور، لرستان و بروجرد در راهپیمایی امروز به گونه ای بود که ترکیبی از همه اقشار جامعه را در خود جای داده بود؛ کودکان و خردسالانی که ذوق شان را با پرچم های کوچک سه رنگ در دستانشان نشان می دادند و پیدا بود، حس بزرگی و اقتدار می کنند.

جوانان و نوجوانان و همه گروه های سنی حضورشان در این راهپیمایی خود گواه روشنی بر انسجام و یکپارچگی ملتی داشت که همواره با هر اختلاف و تفاوت سلیقه ای در اینکه در چنین روزی باید در کنار هم باشند، اتفاق نظر دارند.

۱۰:۴۲ - فیلم| جشن حضور مردم اراک در راهپیمایی ۲۲ بهمن

گروه های مختلف مردم اراک روز یکشنبه در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ و جشن چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حضور گسترده دارند.

۱۰:۴۰ - حضور پرشور خوزستانی‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مردم انقلابی شهرهای مختلف خوزستان بار دیگر به صحنه آمدند تا ضمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی یاد و خاطره شهدای گلگون کفن انقلاب را گرامی دارند.

۱۰:۳۹ - خروش اردبیلی‌ها در جشن انقلاب

همزمان با سراسر کشور، مردم ولایی و مومن دارالارشاد اردبیل و شهرهای مختلف استان با حضور پرشور و باشکوه در راهپیمایی۲۲ بهمن، با آرمان‌های مقدس انقلاب و نظام جمهوری اسلامی تجدید میثاق کردند.

۱۰:۳۸ - جلوه هایی از راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن کرج + فیلم

در بخشی از این راهپیمایی که از خیابان شهید بهشتی کرج آغاز شد، ابتدا راهپیمایان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر حامیان گروههای تروریستی، پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.

حضور احمد وحیدی وزیر کشور به همراه استاندار البرز در جمع راهپیمایان کرج و شعر خوانی یک دختر نوجوان در حضور ایشان از دیگر جلوه های راهپیمایی امروز سرزمین ایران کوچک بود.

۱۰:۳۸ - حضور دهه هشتادی‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن اراک+فیلم

حضور دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها امروز در کنار والدین و پدر بزرگ ها و مادربزرگ ها که در انقلاب حضور داشتند در راهپیمایی امروز دراراک پررنگ بود کودکان و نوجوانانی که با شور و نشاط پرچم سه رنگ را در دست می چرخاندند و تصویر امام (ره)،مقام معظم رهبری و شهدا را بر سینه داشتند و جلوه‌هایی زیبا تصویر می‌کردند.

۱۰:۳۷ - راهپیمایی ۲۲ بهمن در کیش آغاز شد/ همه آمدند

راهپیمایی ۲۲ بهمن به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با حضور گروه‌های مختلف مردمی از مسیرهای منتهی به اسکله تفریحی کیش آغاز شد.

کیشوندان و گردشگران حاضر در جزیره با سر دادن شعارهایی همچون «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده‌ایم»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر امریکا» انجزار خود از استکبار جهانی را در یوم الله ۲۲ بهمن سر دادند.

۱۰:۳۶ - فیلم/ شکوه حضور مردم یزد در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مردم دارالعباده یزد همزمان با سراسر کشور، صبح روز بکشنبه در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند و بار دیگر با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

۱۰:۳۲ - فیلم|راهپیمایی ۲۲ بهمن در اراک آغاز شد

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن همزمان با چهلمین و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی روز یکشنبه با حضور پرشور و انقلابی اقشار مختلف مردم از لحظاتی پیش در اراک و ۱۵۰ نقطه استان مرکزی آغاز شد.

۱۰:۲۷ - آغاز جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی در شهرهای استان تهران+ فیلم

 با وجود تبلیغات گسترده بدخواهان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مردم و مسئولان قبله پایتخت راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را از خیابان فداییان اسلام آغاز کردند، پیر و جوان، زن و مرد و کودک و نوجوان در کنار هم ۴۵ سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی را جشن گرفتند.

مردم انقلابی و همیشه درصحنه شهرستان ری  با در دست داشتن پلاکارد و دست نوشته هایی با موضوع انتخابات نسبت به سناریوی دشمن برای کم رنگ نشان دادن فضای انتخابات در اسفند ماه واکنش نشان دادند. 

راهپیمایان که امام جمعه، تولیت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) نمایندگان مجلس، فرماندار، شهردار منطقه ۲۰ و مسئولان شهرستان ری نیز حضور داشتند با سرداد شعارهایی مانند این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده یاد و خاطره امام راحل و شهدا را گرامی داشتند و با مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند

مردم دشت ورامین، همانانی که پدرانشان در ۱۵ خرداد سال ۴۲ با قیام خونین کفن‌پوشان، پایه‌های رژیم ستم‌شاهی را سست کرده بودند، در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به میدان راهپیمای ۲۲ بهمن آمده و چهل و پنجمین بهار انقلاب را جشن گرفتند.

در شهرستان قرچک، محل شهادت شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲ نیز مردم همیشه در صحنه با اجتماع در میدان امام (ره) و حرکت به سمت مسجد جامع، صحنه‌های بی‌نظیری از عشق و ارادت خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشتند.

مردم انقلابی و غیور شهرستان شهریار با حضور دشمن شکن خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه ای دیگر خلق کردند.

۱۰:۲۳ - خروش مرزداران بوشهری خلیج فارس در راهپیمایی ۲۲ بهمن

بوشهری‌ها روز یکشنبه راهپیمایی خود را در جوار میدان شهید رئیسعلی دلواری به عنوان نمادی برجسته از استعمارستیزی جنوب و با گلبانگ "الله اکبر" به سمت ورزشگاه شهید بهشتی آغاز کردند.

در این راهپیمایی که با حضور قشرهای مختلف مردمی همراه شده جوانان دهه هشتادی‌ و نوجوان دهه نودی‌ با حضوری پررنگ‌ هم‌دوش بزرگ‌تر سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند.

۱۰:۱۷ - فیلم /مشهدی‌ها برای جشن انقلاب اسلامی به خیابان‌ آمدند

همزمان با ۲۲ بهمن مردم ولایت‌مدار مشهد با پیمودن مسیر میدان ۱۵ خرداد تا حرم مطهر رضوی و سر دادن شعارهای انقلابی، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

۱۰:۱۵ - جشن انقلاب در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

همزمان با جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن از ساعت ۱۰ روز یکشنبه با حضور اقشار مختلف مردم در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

در اردل نیز راهپیمایی خود را از ابتدای بلوار شهدا به سمت گلزار شهدای این شهر ادامه و برنامه راهپیمایی در بروجن از مسجد حاج کرامت به سمت روضة‌الشهدای این شهر، راهپیمایی در شهر بن نیز از مسجد جامع این شهر به سمت گلزار شهدا است.

راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن در خانمیرزا از میدان امام حسین(ع) شهر آلونی به سمت دبیرستان ارشاد، در سامان از مقابل مسجد جامع این شهر به سمت حسینیه صاحب‌الزمان(عج) و در فارسان نیز از میدان امام خمینی(ره) به سمت میدان ۲۲ بهمن این شهر است.

اهالی فرخشهر راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن را از مسجد جامع این شهر آغاز کرده و به سمت میدان انقلاب ادامه دارد و در فلارد نیز راهپیمایی از محل میدان سیدعلوی به سمت گلزار شهدا است.

۱۰:۱۳ - آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرها و روستاهای گلستان+ فیلم

 راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر گرگان مرکز استان گلستان نیز ساعت ۱۰‌ صبح از چهار راه میدان (میدان عباسعلی) با اجتماع اقشار مختلف از جمله دانش آموز، دانشجو، بازاری، فرهنگی، کارمند، بسیجی، روحانی، خانواده معظم ایثارگران، کشاورز، ورزشکار و نظامی و در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی و سر دادن شعار الله اکبر خامنه‌ای رهبر و استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به سمت میدان شهرداری، خیابان شهید بهشتی و سه راهی شهرک بهارستان آغاز شده است.

امسال حضور پرشور جوانان و نوجوانان به همراه خانواده‌های خود. قبل از ساعت برگزاری راهپیمایی و اقوام مختلف با لباس‌های سنتی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر گرگان جلوه خاصی به گرامی داشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بخشیده است.

۱۰:۱۲ - خروش مردم انقلابی دارالمومنین همدان در یوم الله ۲۲ بهمن+فیلم

مردم انقلابی و همیشه در صحنه همدان ساعت ۹:۳۰ صبح امروز یکشنبه ۲۲ بهمن در محل میدان امامزاده عبدالله شهر همدان تجمع کردند و با سر دادن شعار «استقلال، آزادی جمهوری اسلامی» به سمت بلوار کاشانی در حال حرکت هستند.

راهپیمایان پس از طی مسیر از پل شهید صوفی، آرامگاه بوعلی، پیاده راه بوعلی در میدان امام خمینی (ره) گردهم می آیند.

سخنران ویژه این مراسم عباسعلی کدخدایی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو حقوقدان شورای نگهبان ساعت ۱۱ در میدان امام خمینی(ره) پیش بینی شده است.

۱۰:۱۰ - فیلم| جنب و جوش مردم تبریز در جشن انقلاب

نهادهای دولتی و مردمی با برپایی غرفه‌ در حاشیه مسیرهای راهپیمایی ۲۲بهمن در تبریز، بخشی از خدمات، فعالیت‌ها و عملکرد خود را در معرض دید عموم گذاشتند.

۱۰:۰۹ - ۲۲ بهمن؛ کهگیلویه وبویراحمد حال و هوای شادی گرفت

خیل عظیم مردم یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به سمت میدان امام حسین در حرکت هستند و هر لحظه بر تعداد آنها افزوده می شود.

همزمان با شهر یاسوج مردم شهرها و بخش های سی سخت، چرام، لنده، سوق، قلعه رئیسی، چیتاب، مارگون، سپیدار، بردپهن، بردیان، تمنک، و دیل و پشه کان نیز از ساعت ۱۰ امروز راهپیمایی خود را به سمت مقصد نهایی تجمع آغاز کرده اند.

مردم شهرهای گچساران، دهدشت، لیکک، باشت و مارگون و پاتاوه، لوداب و دیشموک نیز راهپیمایی خود را از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز کردند.

۱۰:۰۸ - خلق حماسه مردمی در راهپیمایی ۲۲ بهمن کردستان

مردم متدین، غیور، انقلابی و همیشه در صحنه استان کردستان پرشورتر از گذشته و با گام‌هایی محکم و استوار از ساعاتی پیش در مسیرهای تعیین شده حضور یافته و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل راهپیمایی ۲۲بهمن را آغاز کردند.

راهپیمایان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین"مطیع امر رهبریم"، "آمریکا، آمریکا ننگ به نیرنگ تو و با مشت‌های گره کرده همه با هم یکصدا شعار "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر صهیونیسم" سر داده و یک بار دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب تجدید میثاق کردند.

۱۰:۰۶ - آغاز راهپیمایی باشکوه مردم قم در یوم الله ۲۲ بهمن

راهپیمایان قمی که از ساعت ۹ صبح از مسیرهای ۱۰گانه حرکت خود را به سمت میدان جانبازان شروع کرده بودند،در این مکان تجمع و با شعار "مرگ بر آمریکا" ،‌"مرگ بر اسرائیل" ، "استقلال ،‌ آزادی، جمهوری اسلامی" و "در بهار آزادی جای شهدا خالی" ،‌ راهپیمایی سراسری خود به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز کردند.

حضور گسترده دانش آموزان و دانشجویان، خانواده معظم شهدا، کارمندان ، کارگران، هنرمندان ، ورزشکاران ، مقامات استانی و کشوری همچون سال‌های گذشته به شکوه این آیین افزوده‌است.

۱۰:۰۴ - حماسه ملت در ایستگاه ۴۵ انقلاب

راهپیمایی ۲۲ بهمن در تمام شهر و روستاهای لرستان به شکرانه انقلاب اسلامی در حال برگزاری است و همه آمده اند تا سهم خود را از این جشن بردارند و دینشان را به انقلاب ادا کنند.

۱۰:۰۴ - جلوه ناب حضور زنجانی‌ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن

دقایقی قبل از آغاز راهپیمایی چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که زمان آن از ۱۰ صبح یکشنبه اعلام شده بود، کوچه و خیابانهای زنجان شاهد خیل عظیم مشتاقان و مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار برای رساندن خود به میعادگاه جشن انقلاب است.

زن و مرد، بزرگ و کوچک و اقشار مختلف مردم امروز معابر زنجان را با پرچم های شادباش خود مزین کرده اند و با حضور در ۲ مسیر راهپیمایی تعیین شده در شهر زنجان شعارهای انقلابی، "ما همه سرباز توییم خامنه‌ای، گوش به فرمان توییم خامنه‌ای"، "خامنه‌ای خمینی دیگر است ولایتش ولایت حیدر است"،‌"مرگ بر ضد ولایت فقیه"، "‌مرگ بر اسرائیل"،‌ سر می دهند.

۱۰:۰۴ - جلوه‌‎هایی از راهپیمایی روستاییان ریگان با شتر در ۲۲بهمن+ فیلم

اهالی روستای ده‌رضای بخش رحمت آباد ریگان امروز در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی سوار بر شترهایشان به راهپیمایی ۲۲ بهمن رفتند؛ راهپیمایان ریگانی در روستاهای دیگر نیز با سردادن شعارهایی یک بار دیگر حمایت قاطع خود را از دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام کردند.

۱۰:۰۱ - ۴۵ سال گذشت؛ هرمزگانی‌ها در کرانه خلیج‌فارس با آرمان‌های انقلاب تجدید پیمان کردند

 حافظان خلیج همیشه فارس همزمان با چهل و پنجمین سالروز پیروزی حق بر باطل، با حضور گسترده و کم‌نظیر در بلوار ساحلی بندرعباس به جهانیان نشان دادند که انقلاب و آرمان‌هایش، میراثی گرانبها از شهیدان سرزمین‌مان ایران عزیز است.

امروز یکشنبه ۲۲ بهمن‌ ۱۴۰۲، مردم، اقوام و طوایف هرمزگان از ساعات اولیه صبح با حضور در بلوار ساحلی بندرعباس گردهم آمدند تا به دنیا بفهمانند انقلاب سال ۵۷ اکنون به عنوان میراثی ارزشمند به فرزندان نسل پنجم خود رسیده است تا شتاب دستیابی به اهداف انقلاب در گام دوم، آن‌ها را شوکه نکند.

۱۰:۰۱ - راهپیمایی شور و شوق شیرازی‌ها در روز ۲۲ بهمن

از دقایقی پیش سیل جمعیت مردم شیراز در راهپیمایی ۲۲ بهمن دیگر با شعار یک‌صدای استقلال آزادی جمهوری اسلامی به حرکت درآمد.

هوا بارانی است اما با این وجود جمعیت از نظر شور و شمار چیزی از دیگر صحنه‌های حضور کم ندارد.

بر اساس برنامه ریزی، جمعیت از میدان پانزده خرداد به سمت میدان امام حسین (ع) و پل باغ صفا حرکت و در میدان قدس یا فلکه گاز اجتماع می‌کنند؛ سخنران پایانی مراسم نیز علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت است.

۹:۵۶ - حماسه دوباره مردم دزفول در راهپیمایی ۲۲ بهمن

اقشار مختلف مردم دزفول از پیرو جوان، زن و مرد با مشت‌های گره کرده از مقابل آستان متبرک سبزقبا تا گلزار شهدای شهید آباد راهپیمایی کردند.

مردم دزفول در طول مسیر راهپیمایی شعارهای این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسراییل، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، مرگ بر منافق، با ولایت ایستاده‌ایم و یاد امام خمینی پاینده باد سردادند.
امام جمعه دزفول با قدردانی از حضور پرشور مردم دزفول در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم ایران با ۴۵ سال ایستادگی و مقاومت خود مقابل استکبار ایستادند و برای اعتلای جمهوری اسلامی مبارزه کردند.

۹:۵۶ - آغاز جشن ۲۲ بهمن یزدی‌ها در ۵۰ نقطه استان

راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ با حضور پرشکوه مردم دارالعباده و جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) از محل میدان آزادی (باغ ملی) و میدان شهید بهشتی به طور همزمان در ۵۰ نقطه استان یزد آغاز شد.

سحنران مراسم نیز سردار سید یحیی رحیم صفوی است و در طول مراسم یزد و مناطق مختلف استان علاوه بر اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری ، قطعنامه نیز قرائت خواهد شد و ایستگاه های مختلف و پویش‌ها و مسابقات به خصوص برای دانش آموزان توسط برخی تشکل‌های مردمی پیش بینی شده است.

همچنین در شهرستان ابرکوه از ساعت هشت و نیم صبح از میدان امام حسین (ع) آغاز می‌شود، در شهرستان مهردشت ابرکوه از ساعت ۹ صبح از میدان شهید سلیمانی، در زارچ از چهار مسیر حسینیه اله آباد، مهدیه سرچشمه، مسجد امام حسین و محمدآباد و میدان شهدای توده، در میبد از ساعت ۹ از شهیدیه و بیت آیت الله مرحوم اعرافی به سمت میدان ۱۵ خرداد و به سمت مصلی و در هرات از ساعت ۱۰ صبح از میدان جمهوری اسلامی آغاز می‌شود.

۹:۲۸ - جشن ۴۵ سالگی انقلاب در بیش از ۱۴۰ نقطه خراسان جنوبی

راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان با چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با مشارکت پرشور مردم در سراسر استان خراسان جنوبی برپا شد تا حماسه‌ای دیگر از حضور مردم در پایبندی به آرمان‌های انقلاب رقم بخورد.

۹:۲۵ - فریاد مرگ بر آمریکا کوبنده‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان طنین‌انداز شد+ فیلم

همزمان با سراسر کشور، گروه‌های مردمی سیستان و بلوچستان در بیش از ۶۰ نقطه این استان در چهل و پنجمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی گرد هم آمدند و فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» سر دادند.

در زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان اقشار مختلف مردم از ساعت ۸.۳۰ دقیقه صبح امروز در میدان آزادی محل آغاز راهپیمایی حضور داشته‌اند و راهپیمایی از ساعت ۹ صبح آغاز شده همچنین براساس گزارش‌های رسیده از شهرستان‌های مختلف استان، مردم دیگر شهرستان‌ها نیز همپا و هم شعار و کلام با هموطنان خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده‌اند تا با حضور پرشور خود بار دیگر برگ زرینی در دفتر حماسه آفرینی انقلاب شکوهمند اسلامی رقم بزنند.

شیعه و سنی در کنار هم ضمن جشن گرفتن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، حضور، عزم و اراده خود را در همراهی با نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های آن اعلام کردند و آرزوی آن‌ها که می‌خواهند ایران را از بین ببرند مانند هر سال به یأس و ناکامی تبدیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha