فرمانده کل سپاه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن حضور یافت

تهران- ایرنا- سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز - یکشنبه - همزمان با چهل و پنجمین سال جشن انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حضور یافت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز - یکشنبه - و همگام با دیگر قشرهای مختلف مردم در میان راهپیمایان حضور یافت و یکصدا با ملت ایران، فریاد مرگ بر آمریکا سر داد.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی ۲۲ بهمن پایتخت از محل قتلگاه شهید آرمان علی‌وردی (شهید امنیت) از شهرک اکباتان به سمت میدان آزادی و به صورت همزمان در ۱۴۰۰ بخش و شهرستان و بالغ بر ۳۵۰۰۰ روستای کشور آغاز شد.

مردم قدرشناس ایران امروز یکشنبه با عمل به تکلیف ملی خود با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، چهل و پنج سالگی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند. این راهپیمایی ظهر امروز در تهران و سراسر کشور با سخنرانی رئیس‌جمهور و قرائت قطعنامه پایان می‌یابد.

۷ هزار و ۳۰۰ خبرنگار داخلی و خارجی نیز این مراسم را پوشش رسانه‌ای می دهند. این مراسم به صورت همزمان در ۱۴۰۰ بخش و شهرستان و بالغ بر ۳۵۰۰۰ روستای کشور برگزار می‌شود. در تهران راهپیمایی از ساعت ۹:۳۰ و در مسیر شهید آرمان علی‌وردی به طرف میدان آزادی آغاز شد.

با وجود اینکه زمان راهپیمایی از ساعت ۹:۳۰ دقیقه اعلام شده بود اما راهپیمایان از ساعاتی قبل با حضور پرشور خود در خیابان ها مختلف ثابت کردند که همچنان پای آرمان های امام راحل و انقلاب ایستاده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha