دریادار ایرانی: موفقیت‌های کشور نتیجه همدلی و همراهی آحاد مردم است

تبریز - ایرنا - فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در چهل و پنجمین سالگرد انقلاب قرار داریم و مسیر سختی برای رسیدن به نقطه کنونی پیموده شده است، تاکید کرد: جوانان باید بدانند چه مشکلات و تحریم‌هایی در مسیر وجود داشته است و موفقیت‌های حاصله در همه عرصه‌ها، نتیجه همدلی و همراهی آحاد مردم است.

امیر دریادار شهرام ایرانی روز جمعه در برنامه حماسه حضور شبکه سهند با بیان اینکه پایه نظام جانفشانی شهداست، اظهار کرد: ما با ایثار شهدا و همدلی مشکلات را حل کردیم.

وی با اشاره به اینکه نیروی دریایی کشورمان شاهرگ اقتصادی دشمن را در دفاع مقدس قطع کرد و پس از جنگ هم گام های بزرگی در راستای تولید تجهیزات نظامی و ناوشکن ها به دست توانمند نیروهای داخلی برداشته شد، خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح به بدنه اصلی جامعه متصل هستند و موفقیت ها با همراهی همه است.

دریادار ایرانی به ماموریت ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش اشاره کرد و گفت: این ماموریت در شرایطی که دشمن درصدد توطئه بود اتفاق افتاد و متخصصان جهان هنوز هم باور ندارند جمهوری اسلامی توفانی ترین اقیانوس های جهان را درنوردیده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه در این مامویت اقتدار ایرانی در حوزه صنعتی و علمی را در پهنای اقیانوس های جهان نشان دادیم، افزود: در یکی از کشورها درخواست قطعه کردیم و نداشتند در صورتی که همان قطعه در اصفهان تولید می شود.

وی با اشاره به اینکه در اوج ناآرامی های منطقه ای نیروسازی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: ۳۲ درصد از ۳۵۰ نیروی ناوگروه ۸۶ زیر ۲۰ سال بودند.

دریادار ایرانی با اشاره به اینکه دانشمندان ما برای رسیدن به این نقطه تلاش زیادی کردند و مسوولان خون دل خوردند، اظهار کرد: جوانان وارث این اقتدار هستند و تداوم راه با آنان است و نباید دچار غفلت راهبردی شویم.

وی با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح در همه رده ها گوش به فرمان رهبری هستند و اولویت نخست، برقراری امنیت کشور است، گفت: در زمین و دریا و هوا توانمندی های خوبی حاصل شده است و جوانان بدانند همه مردم در این موفقیت ها نقش دارند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سخنران اجتماع پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در تبریز است.

ناوگره ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناوبندر مکران پس از هشت ماه دریانوردی و طی یک دور ۳۶۰ درجه به دور کره زمین با طی ۶۳ هزار کیلومتر مسیر دریایی روز بیست و هفتم اردیبهشت وارد آب‌های سرزمینی کشورمان شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha