آمادگی ۲۰۰ امدادگر هلال احمر برای پوشش راهپیمایی ۲۲ بهمن یزد

یزد- ایرنا- مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد از آمادگی ۲۰۰ امدادگر و نجات‌گر این جمعیت برای پوشش امدادی مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در این استان خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر یزد ، "محمد عشقی " با بیان اینکه در تمام شهرستان‌ها، اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان در بین راهپیمایان با آمادگی کامل حضور دارند افزود: در این راستا ۱۲ پایگاه جاده‌ای، یک تیم واکنش سریع، ۲ تیم کوهستان تفت و مهریز و یک تیم امداد هوایی و هر شهرستان یک تیم پنج نفره برای پوشش امدادی مراسم در آماده‌باش قرار دارند.

وی با اشاره به تجهیزات به‌ کار گرفته شده برای پوشش امدادی راهپیمایی ۲۲ بهمن، تصریح کرد: خودروی نجات، آمبولانس، خودروی کمک‌دار سبک و امداد هوایی در عملیات پشتیبانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در سطح استان آماده هستند.

این مسئول از برپایی ایستگاه سلامت در مسیر راهپیمایی توسط جوانان هلال احمر خبر داد و گفت: ایستگاه‌ها علاوه بر سنجش فشار خون مراجعه‌کنندگان برای ارائه کمک‌های اولیه به حادثه‌دیدگان احتمالی آماده هستند.

عشقی برپایی ایستگاه‌های دوستدار کودک و نقاشی را از دیگر برنامه‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن دانست و افزود: این ایستگاه‌ها با موضوع انقلاب و انتظار ظهور پذیرای کودکان حاضر در راهپیمایی است.

این مقام مسئول در پایان شماره ۱۱۲ را آماده دریافت گزارشات مردمی از وقوع حوادث اعلام کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha