۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۵۴
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85382941
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۵ طرح عمران شهری و ورزشی در بندرریگ افتتاح و اجرایی شد

گناوه – ایرنا – در نهمین روز از گرامیداشت دهه مبارک فجر، پنج طرح عمران شهری و ورزشی در بندرریگ شهرستان گناوه افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، از مجموع این طرح ها، سه طرح مربوط به شهرداری و مابقی مربوط به آموزش و پرورش بوده است.

شهردار بندرریگ در آیین افتتاح طرح های دهه فجر اظهار کرد: احداث کانال دفع آب‌های سطحی با ۲۰ میلیاردریال اعتبار و به طول ۲۲۰ متر، روکش آسفالت میدان امام علی (ع) به مساحت ۱۳ هزار و ۷۰۰ مترمربع و با ۴۰ میلیاردریال اعتبار و زیرسازی و آسفالت کوچه‌ها و معابر به مساحت ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و ۵۰ میلیاردریال اعتبار از طرح های افتتاحی این شهر در دهه مبارک فجر است.

محمد حجی افزود: شهرداری طرح‌های دیگری در شهر از جمله ادامه بلوار آزادی شمالی و میدان شهید سلیمانی در دست برنامه و احداث دارد که برای تسریع در اتمام آنها نیازمند اعتبار از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان است.

طرح زمین چمن مصنوعی مجتمع ورزشی شهید علی روئین تن با زیربنای یک هزار و ۲۰۰ مترمربع و ۱۲ میلیاردریال اعتبار از طرح‌های افتتاحی و آغاز عملیات اجرایی زمین چمن مصنوعی دبیرستان شهید بحرینی از طرح های آموزش و پرورش بندرریگ بود.

۵ طرح عمران شهری و ورزشی در بندرریگ افتتاح و اجرایی شد

بخشدار بندرریگ اظهار کرد:تا قبل از دولت سیزدهم تعداد زمین های چمن مصنوعی این بخش تنها هفت زمین بود که در مدت ۲ ساله دولت سیزدهم، هشت زمین احداث و افتتاح شده و یک زمین دیگر اجرایی خواهد شد.

ضرغام محمدی افزود: آموزش و پرورش این بخش از معدود مجموعه هایی بود که فاقد زمین ورزشی بود اما اکنون دارای سه واحد افتتاحی و یک واحد نیز عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

بندرریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha