دعوت سازمان‌ها و نهادها از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

تهران -ایرنا- سازمان‌ها و نهادهای مختلف در بیانیه‌هایی جداگانه به‌مناسبت چهل‌ وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه مبارک فجر، از مردم انقلابی برای حضور حماسی و شورآفرین در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش ایرنا، سازمان تامین اجتماعی در بیانیه ای اعلام کرد:  ایام‌الله مبارک دهه فجر، یادآور حماسه ماندگار مردم ایران اسلامی است که با تأسی از تعالیم انسان‌ساز و رهایی‌بخش اسلام انقلابی و تحت هدایت و راهبری حضرت امام خمینی (ره)، نه‌تنها فصلی زرین در تاریخ حیات ملت ایران رقم زدند، بلکه هندسه قدرت جهان را تغییر داده و وعده الهی در زمینه پیروزی حق بر باطل و خیر بر شرّ را در برابر دیدگان مبهوت و حیرت‌زده جهانیان به نمایش گذاشتند.

انقلاب اسلامی، طلوع خورشید پرفروغ ایمان و امید از پهن‌دشت ایران اسلامی و همچنین عصاره آرمان‌های ملتی بود که تحت هدایت و ولایت رهبری فرزانه، به مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی برخاستند و با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که چون نگینی درخشان در تاریخ معاصر ایران می‌درخشد، تحول عظیمی در عرصه‌‎های اجتماعی، فرهنگی و علمی کشورمان صورت گرفت و دستاوردهای شگرفی پدید آمد که نام ایران عزیز را در بسیاری حوزه‌ها در جهان بلندآوازه کرد.

ایران اسلامی، امروز در میانه دهه پنجم عمر مبارک نظام جمهوری اسلامی، به پشتوانه حمایت قاطع اقشار مختلف مردم؛ یکی از کشورهای تأثیرگذار در تحولات منطقه‌ای و جهانی است. هرچند به فرموده مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دشمنان قسم‌خورده این سرزمین برای ضربه زدن به انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران، در تلاشند تا با کوچک‌نمایی خدمات جمهوری اسلامی و تشکیک در کارآمدی این نظام مقدس دینی و الهی، به خیال خام خود مردم نجیب و وفادار ایران را نسبت به وضعیت حال و آینده این کشور نااُمید کنند؛ اما همواره با عنایت الهی و حمایت و اقتدار مردم رشید و سرافراز ایران به‌عنوان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی، این توطئه‌ها با شکست روبرو شده و ایران اسلامی ما به پشتوانه این مردم شریف و شهیدپرور، قدرتمندتر از قبل، راه رشد و پیشرفت را در پیش گرفته است.

در این میان، نظام حکمرانی تأمین‌اجتماعی و سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان محوری‌ترین سازمان فعال در حوزه بیمه‌های اجتماعی این نظام که "امیدآفرینی" کارکرد و مأموریت اصلی آن است، در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی؛ براساس اصول ۳، ۲۱، ۲۸، ۲۹، ۳۱ و ۴۳ قانون اساسی، سیاست‌های تحولی دولت و خاصه سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در ۲۱ فروردین ۱۴۰۱کوشیده است با توسعه روزافزون و عمق‌بخشی به خدمات بیمه‌ای و درمانی؛ در جهت تقویت امید و ارتقای سرمایه اجتماعی جامعه ایران گام بردارد.

ما بر این باوریم که دهه‌ی فجر علاوه بر اینکه دهه تجدید یادها و خاطره‌های پُرشکوه ایام پیروزی انقلاب اسلامی است، دهه‌ی تجدید قوای نیروهای انقلابی نیز هست. ما در مجموعه بزرگ سازمان تأمین‌اجتماعی، ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارکه فجر و تبریک چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به پیشگاه آحاد مردم مؤمن و انقلابی ایران و دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و نیز انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، به روح پرفتوح حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس درود می‌فرستیم و با گرامی‌داشت یاد و نام همه شهدای انقلاب اسلامی، شهدای جنگ تحمیلی و نیز شهدای امنیت و سلامت خصوصاً شهدای سازمان تأمین‌اجتماعی؛ در محضر این ارواح طیبه و در پیشگاه مردم شریف ایران بار دیگر با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و رهبری معظم این انقلاب عهد می‌بندیم که همواره در راستای جلب رضایت خداوند متعال و همچنین ارائه خدمت به ملت شریف ایران و در مسیر اعتلای ایران عزیز اسلامی گام برداریم و در این راه از مشکلات و چالش‌ها؛ هراسی به دل راه نخواهیم داد تا تحول و توسعه خدمت را با افق آینده‌سازی در همه عرصه‌های فعالیت محقق سازیم . 

بیانیه سازمان پزشکی قانونی کشور به مناسبت فرا رسیدن ۲۲ بهمن
همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، سازمان پزشکی قانونی کشور با صدور بیانیه ای ضمن تبریک این روز بزرگ، از ملت شریف ایران برای شرکت در راهپیمایی دعوت به عمل آورد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: یوم الله ۲۲ بهمن نماد خواست و اراده و پیروزی ملت بزرگ ایران در رهایی از ظلم و ستم طاغوت و لبیک به ندای حق طلبی فرزندی از سلاله پاک ائمه معصومین علیهم السلام است که با رهبری شجاعانه و حکیمانه خود بساط ظلم و جور ستمگران را از کشور برچید و حکومت اسلامی را در ایران به پا داشت.

ملت غیور و فهیم ایران در سال های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که با خون پاک شهدا و جوانان این مرز و بوم به ثمر نشسته، همواره با اعلام وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و با شناخت موقعیت های حساس و حضور همه جانبه در صحنه، از کیان و تمامیت این نظام دفاع کرده اند و دشمنان قسم خورده نظام را که همواره در حال طراحی نقشه های شوم برای ضربه زدن به ملت هستند، به زانو درآورده اند.

و اینک در آستانه ورود به چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای والامقام انقلاب و تبریک و تهنیت فرارسیدن این روز بزرگ، از ملت شریف ایران دعوت می شود همچون سال های گذشته با حضور همه جانبه و حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بار دیگر موجبات یأس و ناامیدی دشمنان را فراهم و آنان را در اجرا و پیاده سازی نقشه های شومشان با شکست مواجه نمایند.

همه ما فردا با حضور در مراسم راهپیمایی بیست و دوم بهمن، ضمن تجدید میثاق با آرمان های مقدس امام راحل و رهبری معظم انقلاب، به جهانیان ثابت خواهیم کرد که پای نظاممان ایستاده ایم و همصدا و یکدست برای پیشرفت و تعالی هرچه بیشتر ایران عزیز تلاش خواهیم کرد

دعوت صندوق بازنشستگی کشوری برای حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن
صندوق بازنشستگی کشوری در بیانیه‌ای از عموم مردم به‌ویژه بازنشستگان کشوری دعوت کرد تا در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پرشورتر از سال‌های گذشته حاضر شوند.

در این بیانیه آمده است: ۲۲ بهمن، یادآور حماسه پرشکوه و کم‌نظیر ملتی است که با همدلی و اتحاد و با رهبری حضرت امام خمینی (ره)، کاخ ستم شاهی را در هم کوبیدند و با تقدیم شهدای گلگون، جمهوری اسلامی برآمده از ملت را در کشورمان بنیان نهادند.»

اینک، در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری، ایرانیان غیور و شهیدپرور با شور و نشاطی انقلابی تر از گذشته در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه حضور خواهند یافت و بار دیگر با رهبر فرزانه خویش بیعت می کنند تا، با توجه به رویدادهای حساس منطقه، چون همیشه از آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران دفاع کنند.

صندوق بازنشستگی کشوری از آحاد ملت شهید پرور ایران به ویژه خانواده بزرگ بازنشستگان کشوری دعوت می کند تا همگام با هم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه، شرکت کنند تا بار دیگر به دشمنان خارجی و داخلی ایران عزیز نشان دهیم که بر دفاع از میهن بزرگمان، استوار و هوشیار و در مقابل توطئه‌های نظامی، اقتصادی و فرهنگی آنان، با تمام توان، همدلی و وحدت ممکن ایستاده ایم.

دعوت کمیته امداد از اقشار مختلف مردم برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن
کمیته امداد امام خمینی(ره) از اقشار مختلف ملت شهیدپرور ایران اسلامی برای حضور در مراسم راهپیمایی عظیم یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت به عمل آورد.

متن پیام دعوت کمیته امداد به شرح زیر است: یوم‌الله ۲۲ بهمن یادآور پیروزی شکوهمند و حماسه بزرگ ملت شجاع و دلیر ایران اسلامی است که با پرچمداری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و ایمان و توکل به قدرت لایزال ذات اقدس الهی، ضربه نهایی را بر پیکره فاسد و طاغوتی رژیم دو هزار و پانصد ساله ستمشاهی وارد کردند.
ملتی که با الگوگیری از عاشورای حسینی دل در گروی اسلام عزیز و رسیدن به استقلال و آزادی داشت، همه این شعارهای متعالی را در وجود نازنین امام(ره) متجلی دید. حال با گذشت ۴۵ سال از آن ایام، شاهد تحقق این شعارها در سایه استقرار نظام مقدس جمهوری در عرصه‌های مختلف علمی، فضایی، دفاعی، هسته‌ای و ... بوده و پاسداشت از این نظام مردمی را وظیفه دینی و ملی خود می‌داند.

کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان یادگار ماندگار حضرت امام(ره) از تمام اقشار شهیدپرور ایران اسلامی دعوت می‌نماید در راهپیمایی دشمن‌ شکن ۲۲ بهمن حضور یافته و بار دیگر با آرمان‌های معمار انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و علمدار امروز انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)  تجدید میثاق و بیعت نمایند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha