۲۱ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۲۲
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 85382821
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اردوگاه دانش آموزی شهید چمران مریوان کلنگ‌زنی شد

سنندج-ایرنا- آیین کلنگ‌زنی فاز اول اجرایی اردوگاه کشوری فرهنگی، تربیتی و تفریحی شهید چمران مریوان روز شنبه همزمان با دهمین روز از دهه فجر و با حضور استاندار کردستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، استاندار کردستان در این آیین اظهار کرد:امید می رود این اردوگاه با امکانات عالی در بخش‌ها و ظرفیت‌های مختلف میزبان اردوهای یک روزه و چند روزه مسابقات ورزشی و برنامه‌های مختلف فرهنگی برای دانش آموزان سراسر کشور باشد.

اسماعیل زارعی کوشا افزود: تبادلات فرهنگی در حوزه گردشگری در بستر این اردگاه از دیگر مزیت‌های این پروژه است و با توجه به پیگیری‌های انجام شده برای احداث این اردوگاه طی ۲سفر استانی رییس جمهور، ۶۰۰میلیارد ریال برای آن مصوب و جذب شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان نیز در این آیین اظهار کرد: این اردگاه حدود ۱۳۵ هزار متر مربع مساحت دارد و قرار است در آینده میزبان دانش‌آموزان از نقاط مختلف کشور باشد.

ابراهیم مرادی افزود: برای اجرایی کردن این پروژه حدود ۶۰۰ میلیارد ریال مصوب شده است که ۴۰۰میلیارد ریال آن مصوبه دور اول سفر ریاست جمهوری و ۲۰۰میلیارد ریال مصوبه دور دوم سفر است و در آینده بخش‌های تکمیلی آن نیز انجام می شود.

وی با بیان اینکه در این اردگاه می توانیم میزبان اردوهای دانش‌آموزی در قالب اسکان موقت باشیم، اضافه کرد: در این اردوها کلاس‌های مختلف آموزشی و مهارتی نیز برای دانش‌آموزان برگزار خواهد شد.

کلنگ‌زنی پروژه آسفالت راه روستایی سیاناو

امروز همچنین با حضور استاندار کردستان احداث پروژه آسفالت جاده نی-سیاناو کلنگ‌زنی شد.

اردوگاه دانش آموزی شهید چمران مریوان کلنگ‌زنی شد

اسماعیل زارعی کوشا در آیین کلنگ‌زنی این جاده،اظهار کرد: از راهداری استان انتظار می رود با تخصیص به موقع اعتبارات، زمینه را برای بهره‌برداری این پروژه در کمترین زمان ممکن فراهم کند.

وی افزود:در طی ۲سال گذشته اتفاق بسیار خوبی در حوزه راه روستایی افتاده که بی سابقه بوده است و در این مدت ۳۶۰کیلومتر راه روستایی در استان ایجاد شده است و این روند با جدیت ادامه دارد.

رییس راهداری مریوان نیز در این آیین اظهار کرد: با آسفالت جاده نی-سیاناو مسیرهشت روستا به جاده اصلی از ۳۰کیلومتر به ۱۰کیلومتر کاهش می یابد و امید می رود روند احداث این پروژه با جدیت دنبال شده و در انجام آن تسریع شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha