دعوت آموزش‌وپرورش از فرهنگیان و دانش‌آموزان برای راهپیمایی ۲۲ بهمن

تهران - ایرنا - وزارت آموزش و پرورش در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با صدور بیانیه‌ای از فرهنگیان و دانش‌آموزان کشور برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، به منظور پاسداشت و گرامیداشت هر چه بیشتر شعائر اسلامی و ارزش های انقلاب شکوهمند اسلامی، وزارت آموزش و پرورش با صدور بیانیه ای ضمن تاکید بر حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، از مردم فهیم کشور برای حضور در این راهپیمایی دعوت کرد .

در متن این بیانیه آمده است: ماه بهمن یادآور پیروزی ملتی غیور بر نظام ستمشاهی و اربابان خارجی آن است . ملت ایران در راه رسیدن به آرمانهای بزرگ و متعالی خود ، زمستان ظلم و وابستگی و استبداد را به بهار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مبدل ساخت و پرچم ظلم ستیزی و حق طلبی را با هدایت معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) در جهان به اهتزاز درآورد .

انقلاب اسلامی ایران ، انقلابی عمیق و ریشه دار است که بن مایه های فرهنگی و اجتماعی آن نمود و بروز ویژه ای دارند . این انقلاب شکوهمند ، در عرصه آموزش و پرورش ، تغییر و تحولات مثبت ،دستاوردهای بزرگ ، و پیشرفت های عظیمی را رقم زده است و امروز در گام دوم انقلاب ، دستگاه تعلیم و تربیت کشور با اتکا به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ، در مسیر تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی به پیش می رود .

در این مسیر اگر چه با جنگ ادراکی و شناختی جبهه استکبار مواجهیم اما در سایه هدایت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای عزیز و با اتکا به حضور جهادگرانه فرهنگیان با بصیرت به عنوان افسران سپاه پیشرفت کشور و با امید به دانش آموزان انقلابی آینده ساز ، به فتح قله های پیش رو ایمان داریم.

بر این اساس و در آستانه چهلمین روز شهادت مظلومانه معلمان و دانش آموزان شهید حمله تروریستی کرمان ، فرهنگیان و دانش آموزان کشور با عزمی راسخ در راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران حضور آگاهانه و حماسی خود را به نمایش خواهند گذاشت و در این مسیر از مردم فهیم و بزرگوار ایران عزیز دعوت می کنند تا به عهد و رسم همیشگی در روز ۲۲ بهمن با حضور در این راهپیمایی به رویارویی با آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیستی برخیزند وپرچم عزت و اقتدار کشور را به اهتزاز درآورند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha