دعوت «امنا» از مردم برای حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

تهران - ایرنا - ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از آحاد ملت برای حضور در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن دعوت و تاکید کرد: مردم ایران فردا حماسه‌ای دیگر رقم زده و آن را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب ایرنا، ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (امنا) روز شنبه در بیانیه‌ای با دعوت از آحاد ملت برای حضور حماسی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اعلام کرد: انقلاب اسلامی ایران به عنوان میراث و یادگار ماندگار امام راحل عظیم الشان(ره) درحالی قدم به چهل و پنجمین سالگرد خود می‌گذارد که حوادث و وقایع تلخ و شیرین بسیاری را از سر گذرانده است.

این بیانیه یادآور شد: رویداد انقلاب اسلامی را می‌توان بعنوان یکی از بی نظیر ترین وقایع تاریخ معاصر ایران و جهان برشمرد، انقلابی که علاوه بر تاکید بر وجوه مختلف در حوزه اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و … تاکید ویژه ای بر تحقق دیانت و مذهب دارد.

ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی امسال را دارای اهمیت دوچندان عنوان کرد و یادآور شد: مردم در راهپیمایی امسال افزون بر تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مدظله)، نمایشی از اقتدار، همبستگی و اتحاد ملی در آستانه برگزاری دو انتخابات سرنوشت ساز ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به منصه خواهد گذاشت.

این بیانیه تاکید کرد: بدین وسیله ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از تمامی ایرانیان مسلمان و انقلابی دعوت به عمل می آورد تا با حضور دشمن شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، حماسه‌ای دیگر رقم زده و آن را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط نمایند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha