فرماندار اراک: شور انتخاباتی در بستر احترام به سلایق مختلف افزایش می‌یابد

اراک - ایرنا - فرماندار اراک گفت: شور انتخاباتی در بستر احترام به سلایق مختلف افزایش می‌یابد و توجه به این موضوع ضرورت دارد.

به گزارش ایرنا، امیر هادی عصر جمعه در نشست با داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان، در اراک، افزود: داوطلبان انتخابات با احساس وظیفه در این عرصه حضور پیدا کرده‌اند و باید در راستای افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

وی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی محل ریل‌گذاری برای کشور و دولت در بستر قانون‌گذاری است و نمایندگان و داوطلبان این حوزه به عنوان اولین افراد باید در برابر قانون تمکین کنند و اگر فردی فراتر از قانون عمل کرد و پایبند نبود، مورد تایید نیست.

رییس حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان با یادآوری راهبردهای رهبر معظم انقلاب در خصوص امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت گفت: در بحث امنیت و سلامت هیچ مشکلی وجود ندارد و تدابیر لازم برای برگزاری یک آزمون سیاسی پرشور اندیشده شده است.

وی اظهار کرد: موضوع رقابت در این عرصه با ورود سلایق مختلف مرتفع شده و نیاز است اخلاق انتخاباتی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

فرماندار اراک اضافه کرد: موارد مجاز و غیرمجاز در تبلیغات نامزدها باید مورد توجه قرار گیرد.

هادی عنوان کرد: فرمانداری اراک از هیچ نامزدی در انتخابات جانب‌داری ندارد و همه تلاش‌ها برای برگزاری انتخابات سالم به کار گرفته شده است.

وی گفت: تخریب و سیاه‌نماییدر تبلیغات نباید وجود داشته باشد و این یک آسیب مهم محسوب می‌شود و در این زمینه باید دقت کرد و انتقادها سازنده باشد.

فرماندار اراک، از داوطلبان انتخابات خواست از پرداختن به شعارهای غیرقابل اجرا دوری کنند.

استان مرکزی هفت کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که ۲ کرسی متعلق به حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب و پنج حوزه دیگر هرکدام یک نماینده در بهارستان دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha