فرماندار آستارا : رعایت قانون در انتخابات خط قرمز مجریان است

آستارا - ایرنا - فرماندار شهرستان آستارا گفت: رعایت قانون در انتخابات و فرآیندهای برگزاری ، خط قرمز ماست و کاندیداهای مجلس شورای اسلامی باید در تمام مراحل ، این امر را سرلوحه خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا شهاب زاده در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه آستارا با بیان اینکه اصل نخست در برگزاری انتخابات برای همه نامزدها، هواداران آنها و عوامل اجرایی و نظارتی، برگزاری انتخابات سالم، پرشور و با حضور حداکثری مردم بر مدار قانون است، گفت: انتظار ما از نامزدها پرهیز از هرگونه پرداختن به سخنان احساسی و دور از تنش و بی قانونی است.

وی اظهار کرد: همه نامزدهای انتخابات و طرفداران آن‌ها باید در این رقابتها رعایت ۲ اصل مهم قانون و اخلاق را مد نظر قرار دهند.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا بیان کرد: در انتخابات پیش رو افزایش مشارکت سیاسی، اجتماعی و حفظ آرامش عمومی بسیار حائز اهمیت است و نقش احزاب در این مقوله بسیار پررنگ و مهم خواهد بود.

فرماندار شهرستان بندر مرزی آستارا اظهارکرد: با همه توان در خصوص برگزاری انتخاباتی امن و پرشور ، عمل خواهیم کرد و با امید آفرینی در بین مردم شاهد ناامیدی دشمنان خواهیم بود.

وی افزود: با کمک و همراهی مردم و حضور پرشور همه اقشار در انتخابات مجلس شورای اسلامی دشمنان مثل همیشه ناامید خواهند شد.

شهاب زاده گفت: دشمنان درصدد  هستند با ایجاد مشکل در انتخابات مردم را دلسرد و حضورشان را کمرنگ کنند اما همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند موفق نخواهند شد و پیروز این انتخابات مانند همه دوره ها مردم خواهند بود.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم با آغاز فعالیت خود، محرومیت زدایی از چهره روستاها، رشد و توسعه پایدار و متوازن در مناطق مختلف کشور را با هدف برقراری عدالت اجتماعی و بهره مندی عموم مردم از امکانات و منابع موجود در دستور کار قرار داد، عنوان کرد: به همین منظور گازرسانی به مناطقی که تاکنون ازاین نعمت بهره‌مند نشده بودند در اولویت‌های کاری دولتمردان قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در شهرستان مرزی بندر آستارا طی دولت سیزدهم روستاهای گیلده، مشند، شاغوله، زره ژیه، گودی اولر، بهارستان، هولوستون و چملر با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار گازرسانی شدند.

فرماندار شهرستان بندر مرزی آستارا افزود: در حوزه اشتغال جوانان، تسهیلات مشاغل خانگی، وام ازدواج و فرزندآوری در سطح شهرستان آستارا اقدامات خوبی انجام شده است و در دهه فجر امسال شاهد افتتاح پروژه های خوبی با جذب اعتبار و اشتغال مناسب بودیم.

شهاب زاده با تاکید بر اینکه مشکلات مربوط به برخی طرح های زیرساختی را در شهرستان آستارا رفع خواهیم کرد، بیان داشت: پل جدید مرزی اتومبیل رو  آستارا  در تسهیل تردد کامیونها بسیار موثر است هر چند نواقصی در این زمینه وجود دارد اما شاهد کاهش ترافیک کامیون های ترانزیتی در داخل شهر آستارا هستیم و تراکم و ماندگاری کامیون های صادراتی داخلی و خارجی در سطح شهرستان به حداقل رسیده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha