۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۲۱
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85381771
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه سنندج: مسئولان نگاه حمایتی به کارگران و بازنشستگان داشته باشند

سنندج- ایرنا- امام جمعه سنندج گفت: مسئولان نگاه و توجه ویژه ای باید نسبت به کارگران و بازنشستگان داشته باشند و در اسرع وقت اقدام به پرداخت حق و حقوق آنها کنند.

به گزارش ایرنا، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: کارگران و بازنشستگان در همه عرصه ها به ویژه در زمان جنگ تحمیلی در جبهه های حق علیه باطل حضور یافتند و از کشورشان دفاع کردند.

وی اضافه کرد: کارگران از اقشار تاثیرگذار در جامعه هستند بنابراین نباید حق و دستمزد آنها با تاخیر پرداخت شود و مسئولان دولت سیزدهم در این زمینه باید احساس مسئولیت بیشتری کنند.

امام جمعه سنندج بیان کرد: شهرستان دهگلان یکی از مراکز تولید محصولات کشاورزی استان است و حال سیب زمینی کاران این منطقه نیازمند حمایت و پشتیبانی در راستای فروش محصولاتشان هستند.

ماموستا رستمی یادآور شد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان تصور می کردند بعد از مدت زمان کوتاهی می توانند این انقلاب را از بین ببرند وقتی اینگونه نشد جنگ نابرابری را علیه کشورمان آغاز کردند.

وی ادامه داد: وقتی با جنگ سخت هم نتوانستند به اهدافشان برسند، ایران اسلامی را تحریم اقتصادی کردند ولی بعد از گذشت ۴۵ سال با همراهی و پشتیبانی مردم و تلاش جهادی مسئولان، کشورمان قوی تر از گذشته شده است و این نشان می دهد نقشه های استکبار و بدخواهان این سرزمین به جایی نرسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha