۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۵۱
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85381626
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی ۲۲ بهمن در ۱۴۰ نقطه خراسان جنوبی برگزار می‌شود

بیرجند - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اعلام برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۱۴۰ نقطه استان، در اطلاعیه‌ای از مردم برای حضور باشکوه در این راهپیمایی دعوت کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در این اطلاعیه که روز جمعه بیستم بهمن منتشر شد، آمده است: یوم الله ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ فتح الفتوح بزرگ مردمی است که پس از سال‌ها جهاد و قیام به بار نشست و همچون خورشیدی فروزان بر جهان غرق شده در ظلمات جهالت مدرن تلألو یافت و جان‌های یخ زده از ظلم و استبداد را از زنجیر بندگی و اسارت استعمار و استکبار رهایی داد.

این اطلاعیه می‌ افزاید: حضـور حماسی و وحدت‌بخش مردم ایران در مراسم چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار محوری «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» تجدید بیعت دوباره با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه»، حضرت امام خامنه‌ای «مدظله العالی» و شهدای والامقام بوده و برای دوستان مایه نشاط و امید و برای دشمنان زبون این انقلاب مایه یأس و ناامیدی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اعلام کرد: راهپیمایی یوم‌ الله ۲۲ بهمن در استان خراسان جنوبی صبح یکشنبه در بیش از ۱۴۰ نقطه استان همزمان با سـراسر کشـور برگزار می‌شود.

این اطلاعیه ادامه می‌دهد: این مراسم در مرکز استان ساعت ۹ صـبح از مسیر میدان شهدا به سمت میدان قدس آغاز خواهد شد و سخنران محوری نیز حجت‌ الاسلام و المسلمین علی شیرازی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است.

همچنین مراسم گلبانگ الله اکبر و نورافشانی در سطح استان همزمان با سراسر کشور در شب ۲۱ بهمن ساعت ۲۱ برگزار خواهد شد، زمان شروع این مراسم در شهر بیرجند ساعت ۱۹:۳۰ در محل امامزادگان باقریه خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha