تیم فوتبال بانوان سپاهان از سد ملوان بندر انزلی گذشت

اصفهان-ایرنا- تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر بانوان کشور با نتیجه یک بر صفر از سد ملوان بندر انزلی گذشت.

به گزارش ایرنا، تیم های سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی روز جمعه در یکی از مهمترین بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر زنان کشور در ورزشگاه «باغ فردوس» اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم اصفهانی با یک گل میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.

تک گل سه امتیازی سپاهان در بازی امروز را فاطمه پسندیده از روی پاس هاجر دباغی وارد دروازه تیم بانوان ملوان بندر انزلی کرد.

تیم فوتبال زنان سپاهان با بُرد امروز به ششمین پیروزی در لیگ برتر امسال فوتبال بانوان کشور رسید و این تیم هم‌اکنون با ۲ باخت و سه تساوی، ۲۱ امتیازی است و در رده چهارم جدول رقابت ها قرار دارد.

ملوان بندرانزلی که تیم دوم جدول رده‌بندی بود با شکست امروز و با توجه به بُرد سه بر صفر شهرداری سیرجان مقابل «ایساتیس کران فارس» با یک پله سقوط در رده سوم جدول قرار گرفت تا اختلاف این تیم با سپاهان به چهار امتیاز برسد.

۲ تیم سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی پیش از این در دور رفت و در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر بانوان کشور در بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که نتیجه آن دیدار تساوی یک بر یک بود.

به گزارش ایرنا، تیم سپاهان فصل گذشته نائب قهرمان لیگ برتر فوتبال بانوان ایران شد.

تیم فوتبال بانوان سپاهان از سد ملوان بندر انزلی گذشت

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha