امام جمعه نوشهر: خواص مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنند

نوشهر- ایرنا- امام جمعه نوشهر گفت: خواص باید با جهاد تبیین و پاسخ به شبه افکنی در مورد انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن، توطئه دشمنان را خنثی و مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات تشویق کنند.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمود مشایخ در نمازجمعه این هفته نوشهر با اشاره‌ به ۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند افزود: حرکت‌های اجتماعی به شتاب‌دهنده نیاز دارند، شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مشارکت در انتخابات نیز از مصادیقی است که لزوم شتاب دهنده در آن ضروری است.
خطیب جمعه نوشهر با اشاره به اینکه حرکت‌های بزرگ اجتماعی علاوه بر شتاب‌دهنده آفت‌هایی با خود به همراه دارند که باید حواسمان به این آفت‌ها باشد اظهار داشت: انقلاب یک حرکت بزرگ اجتماعی است، کندی حرکت، توقف و عقب نشینی از آفت‌های حرکت‌های اجتماعی محسوب می‌شود، برای آنکه حرکت‌های عظیم اجتماعی از آفت‌های گفته شده در امان باشند؛ باید همواره شتاب‌دهنده در کنار خود داشته باشند تا در برابر عدم توقف، ناتوانی و سستی حفاظت شوند.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان نیروی هوایی ارتش خواص را از شتاب‌دهنده‌های انقلاب و حرکت‌های اجتماعی توصیف کرد و افزود: خواص در تمام اقشار حضور دارند. افرادی هستند که با فکر و قدرت تشخیص درست عمل می‌کنند و مردم را در مسیر درست تشویق می‌کنند.

امام جمعه نوشهر: خواص مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنند

وی مایوس نشدن و تحت‌تاثیر موج قرار نگرفتن را از ویژگی‌های خواص برشمرد و افزود: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن سال گذشته پس از اغتشاشات از مصادیق حرکت درست و به موقع و با تشخیص خوب مردم و خواص بود.
وی جلوگیری از انحراف در جامعه را از وظایف خواص معرفی کرد و افزود: چنانچه در مسیر انقلاب کوتاهی رخ دهد حوادثی جبران‌ناپذیری رخ خواهد داد که در تاریخ شاهد آن بوده ایم.

خطیب جمعه نوشهربه ایجاد تفرقه و تردید در خواص و به دنبال آن مردم را از اهدافی که دشمن بر آن متمرکز است اشاره و اضافه کرد: دشمن به دنبال تفرقه افکنی میان مردم با مردم، مردم با دولت و خواص است تا از تحقق اهداف و رسالت انقلاب جلوگیری کند.

آیت الله مشایخ با اشاره به تغییر شیوه‌های دشمن در تغییر خواص و انحراف جامعه تصریح کرد: سیاست دشمن تغییر نمی‌کند بلکه شیوه‌های آن مدام در حال تغییر است، گاهی با محاصره اقتصادی مردم را مایوس می‌کند، روزی با ایجاد اغتشاشات و روزی دیگر با هک جایگاه‌های سوخت سیاست‌های خود را اجرایی می‌کند.

وی مایوس کردن مردم نسبت به انتخابات را از دیگر شیوه‌های اجرای سیاست‌های دشمن معرفی کرد و افزود: دشمن با طرح اینکه انتخابات مهندسی شده است و طرح چنین شبهه‌هایی سعی در مایوس کردن مردم دارد.
وی با طرح این پرسش که اگر انتخابات به زعم دشمن انتخابات نیست ‌انتصابات است چرا دشمن برای بی‌تاثیر جلوه دادن آن سرمایه‌گذاری می‌کند بیان کرد: همین امر نشان می‌دهد چنانچه انتخابات بی‌تاثیر بود نیازی به این میزان سرمایه‌گذاری و تبلیغ هم نبود.
به گفته وی ملت ایران با شرکت پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند دشمن را مأیوس خواهد کرد.

وی حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات را تقویت کننده قدرت ملی و امنیت خواند و افزود: قدم اول در انتخابات مشارکت حداکثری است و قدم دوم انتخاب گزینه اصلح است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha