یزد، نخستین شهر دوستدار خانواده کشور شد+فیلم

یزد-ایرنا- معاونت رییس جمهور در امور زنان و خانواده و شهرداری یزد، پنجشنبه شب، تفاهم نامه ای به امضا رساندند که بر اساس آن شهر میراث جهانی یزد به عنوان اولین شهر دوستدار خانواده کشور معرفی شد.

به گزارش ایرنا، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در آیین امضاء تفاهم نامه و همچنین جشن خانواده در یزد گفت: شهر قنات و قنوت و قناعت یزد همواره در بسیاری از خصلت های خوب زبانزد کشور بوده و خوشحالیم که در زمینه خانواده نیز به عنوان یکی از اولین شهرها به عنوان دوستدار خانواده معرفی می شود.

انسیه خزعلی، ضمن تبریک مبعثت حضرت رسول اکرم(ص) افزود: پیامبر گرامی اسلام (ص) همواره به خانواده توصیه داشتند و زنان را به ازدیاد نسل و فرزند آوری سفارش می کردند و فرمودند من به تعداد امتم مباهات می کنم و ما نیز باید در مقابل هجمه هایی که خانواده های اسلامی و ایرانی را هدف قرار داده هوشیار باشیم.

وی اظهار داشت:امیدوارم با امضای این تفاهم نامه زمینه تقویت بیشتر بنیان خانواده در کشور و استان یزد فراهم شده و با نتیجه موفقی که در این شهر به دست می آید بتوان به عنوان الگو به دیگر استان ها نیز اعلام و معرفی نمود.

یزد، نخستین شهر دوست دار خانواده کشور شد+فیلم

عزیزالله سیفی، رییس شورای اسلامی شهر یزد نیز در این مراسم گفت: این شورا اولین شورای اسلامی شهردر کشور است که نسبت به ایجاد کمیسیون خانواده اقدام کرد .

ابوالقاسم محی الدینی، شهردار یزد نیز در این مراسم گفت: "یزد دارالعباده، شهر خانواده" عنوان طرحی است که در این تفاهم نامه دنبال می شود و امیدواریم با این اقدامات و برنامه‌هایی که پس از انعقاد این تفاهم نامه اجرا می شود بتوانیم ضمن حفظ کیان و بنیان خانواده، این هویت اصیل را به جهانیان نیز معرفی کنیم.

در این مراسم ،تفاهم نامه همکاری معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری و شهرداری یزد به امضا رسید و یزد به عنوان اولین شهر دوستدار خانواده کشور معرفی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha