جشنواره بین المللی فیلم فجردرایستگاه چهارم

۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۰۲
کد خبر: 85381327
جشنواره بین المللی فیلم فجردرایستگاه چهارم

یاسوج - ایرنا - جشنواره بین المللی فیلم فجر امروز پنجشنبه ۱۹ بهمن با صبح اعدام با بازیگری مسعود شریف مرد سرشناس کهگیلویه و بویراحمدی ایستگاه چهارم خود را پشت سر گذاشت.

به گزارش ایرنا، مسعود شریف بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۸ خرداد ماه سال ۱۳۵۰ در گچساران است که در فیلم صبح اعدام بازی می‌کند.

مسعود شریف در فیلم‌هایی محله لب آب، فصل شکار، دعوتنامه، خونه پا، آیینه ای در غبار، باران در آیینه، م ...مثل معلم و سریال‌های زمین گرم، عمودی ها، قفسی برای پرواز، بی همگان، پدر گواردیولا، شهر فرش، نیستان، همدلی، جوان امروز، شکر تلخ، روزهای به یادماندنی و … به عنوان بازیگر فعالیت داشته از بازیگران موفق کشورمان است.

بهروز افخمی در این اثر به سراغ ساعت‌های پایانی زندگی طیب حاج رضایی و اسماعیل رضایی ۲ نفر از مبارزان زمان رژیم پهلوی رفته است

براساس برنامه ریزی از پیش اعلام شده از سوی مسوولان برگزار کننده جشنواره فیلم فجر در شهر یاسوج این فیلم قرار است روز شنبه بیست و یکم بهمن ماه برای بار دوم اکران شود.

خلاصه داستان فیلم صبح اعدام

فیلم صبح اعدام برشی از لحظات پایانی زندگی طیب حاج رضایی و اسماعیل رضایی است که در پی قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ محکوم به اعدام شدند داستان این فیلم در فاصله زمانی ۵ تا ۶:۳۰ صبح این روز روایت می‌شود.

پیرنگ اصلی این داستان اعتراضی و سیاسی، اقتباسی از گزارش واقعی خبرنگار روزنامه کیهان از مراسم تیرباران این ۲شخصیت است که بهروز افخمی پس از سال‌ها تحقیق و پژوهش آن را به فیلمنامه «صبح اعدام» تبدیل کرده است.

مسعود شریف در نقش طیب حاج رضایی، ارسطو خوش رزم در نقش حاج اسماعیل رضایی، داود فتحعلی‌بیگی در نقش قاضی عسکر، پوریا منجزی در نقش کلیددار طیب، محسن آوری در نقش سرهنگ دادستانی و کاوه دارابی در نقش خبرنگار کیهان در تازه‌ترین ساخته بهروز افخمی نقش آفرینی می‌کنند.

امروز همچنین فیلم های تابستان همان سال از محمود کلاری، مجنون مهدی شاه محمدی، قلب رقه اثر خیرالله تقیانی پور در سینما هنر یاسوج اکران شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha