بیش از ۲ هزار نفر در شهرستان آستارا رای اولی هستند

آستارا - ایرنا - فرماندار شهرستان آستارا گفت: در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی بیش از ۲ هزار رای اولی در شهرستان بندر مرزی آستارا حق رای دارند.

محمد رضا شهاب زاده روز پنج‌شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در انتخابات پیش رو ۷۶ هزار و ۸۲ نفر در شهرستان آستارا واجد شرایط رأی دادن هستند.

وی در ادامه عنوان کرد: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات با شکوه در ۱۱ اسفندماه شهرستان آستارا انجام شده است.

شهاب زاده با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث برگزاری انتخابات مبتنی بر چهار رویکرد رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت افزود: بر اساس تاکیدات ایشان تلاش می‌شود انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری در شهرستان برگزار شود.

وی در ادامهافزود: ۸۶ شعبه اخذ رأی برای این دوره انتخابات در حوزه انتخابیه آستارا با حضور یک هزار و ۹۲۸ نفر عوامل اجرایی پیش بینی شده است که ۴۴ شعبه مربوط به حوزه شهری و ۴۲ شعبه مربوط به حوزه روستایی است.

نماینده عالی دولت در شهرستان آستارا با بیان اینکه برای رقابت در حوزه انتخابیه آستارا ۲۲ نفر تأیید صلاحیت شده‌اند که تا ۲۰ اسفندماه امکان افزایش تعداد کاندیداها وجود دارد، تصریح کرد: امید است کاندیداها رقابت سالمی داشته باشند.

وی با تاکید بر اهمیت مشارکت و حضور مردم در عرصه انتخابات خاطرنشان کرد: حضور موثر مردم در عرصه انتخابات بیانگر پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی و شکست نقشه‌های شوم دشمن علیه این ملت و نظام است چنانکه مردم ما در بیش از ۴۰ سال اخیر نشان داده اند که پای ایران اسلامی ایستاده اند و نخواهند گذاشت دشمنان به اهداف خود برسند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با استان اردبیل و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد؛ این شهرستان دارای سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha