سرمربی والیبال پاس:دفاع خوب روی تور دلیل اصلی برتری مقابل هورسان رامسر بود + فیلم

گرگان- ایرنا- سرمربی تیم والیبال پاس گرگان گفت: دفاع خوب ما روی تور که نتیجه آن خنثی کردن حملات تیم حریف شد، عمده دلیل اصلی پیروزی ما مقابل هورسان رامسر بود.

به گزارش خبرنگار ایرناتیم والیبال پاس چهارشنبه شب از سری رقابت‌های هفته بیستم دور مقدماتی لیگ برتر کشور، در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان با نتیجه سه بر یک تیم هورسان رامسر را مغلوب کرد.

عیسی سنگدوبینی سرمربی تیم والیبال پاس گرگان چهارشنبه شب در نشست خبری پس از مسابقه تیم‌های پاس گرگان و هورسان رامسر اظهار کرد: در دست اول دریافت‌های خوبی نداشتیم و نتوانستیم اسپک‌های امتیازآوری بزنیم.

وی بیان کرد: در دست‌های دوم تا چهارم این ضعف را برطرف کردیم و با تغییر تاکتیک تیمی برنده نهایی شدیم.

وی خاطرنشان کرد: هواداران هر چند هم اندک بودند، اما در این بازی همچون مسابقات قبلی سنگ تمام گذاشتند.

سرمربی والیبال پاس گرگان گفت: در مجموع تماشاگران بازی دیدنی را از ۲ تیم دیدند و در نهایت ما برنده این مسابقه حساس شدیم.

سنگدوبینی افزود: قرار داشتن ۲ تیم در کنار هم در جدول رده‌بندی در یک شرایط برابر و نیز شکست ما در مسابقه دور رفت، حساسیت این مسابقه را بیشتر کرده بود.

وی ادامه داد: در مجموع هورسان هم تیم خوب و جنگده‌ای است و برای قرار گرفتن در جمع هشت تیم مرحله پلی‌آف تلاش زیادی می‌کنند.

وی در خصوص مسابقه هفته بعد در مقابل شهرداری ارومیه یادآور شد: این تیم در نیم فصل دوم با تغییراتی که داشته، روند رو به رشدی در پیش گرفته است.

سرمربی والیبال پاس گرگان گفت: بازی مقابل این تیم هم سخت خواهد بود.

سنگدوبینی اظهار کرد: شرایط تساوی تیم ما و شهرداری ارومیه در جدول رده‌بندی، حساسیت این مسابقه را بیشتر می‌کند.

وی در خصوص قضاوت داوران بازی تیمش مقابل هورسان رامسر گفت: جز در چند مورد که در یک مسابقه مهم و حساس عادی است، قضاوت خوبی شاهد بودیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha