محمدحسین اسلامی تا آخر فصل برای ذوب‌آهن به میدان می رود + فیلم

اصفهان-ایرنا- مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت:پرسپولیس و استقلال مایل به جذب محمدحسین اسلامی بودند ولی این بازیکن تا آخر فصل با ذوب‌آهن خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم صادقی عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم ذوب آهن با با کیا تهران در چارچوب جام حذفی افزود: خیلی از تیم‌ها بویژه پرسپولیس و استقلال مایل به جذب محمدحسین اسلامی بودند و تلاش‌هایی نیز انجام دادند ولی کادر فنی ذوب آهن، منافع باشگاه را در نظر گرفت و بدنبال جذب بازیکنانی در پُست‌هایی که بازیکن نیاز داشتیم بودیم ولی در نهایت این توافق صورت نگرفت و اسلامی تا آخر فصل با تمرکز کامل در اختیار ذوب‌آهن خواهد بود.محمدحسین اسلامی تا آخر فصل برای ذوب‌آهن به میدان می رود + فیلم

وی ادامه داد: فردا بازی سختی پیش رو داریم و تیم‌هایی که از لیگ‌های پایین‌تر به جام حذفی می‌آیند، انگیزه مضاعفی برای بُرد دارند و تیم کیا نیز جوان است و کار را خیلی سخت می‌کند.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد:هفته‌های اخیر تمرینات خوبی داشتیم و برای بازی فردا در جام حذفی آماده شده‌ایم و امیدوارم با وجود مصدومان تیم برنده بازی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: «کیا» تیمی است که با بودجه خصوصی اداره می‌شود و حمایت دولتی ندارند، این تیم بازیکنان خوبی پرورش داده که هرساله وارد لیگ برتر می‌شوند و برای آن‌ها آرزوی موفقیت دارم.

صادقی خاطرنشان کرد: نیم‌فصل اول را خوب تمام کردیم و نسبت به ظرفیتی که داشتیم، نتایج خوبی گرفتیم و توانستیم فوتبال خوبی ارایه کنیم و در نیم فصل بدنبال رفع نقاط ضعف و برگزاری بازی‌های دوستانه خوب بودیم و سه بازی دوستانه برگزار کردیم.

وی اظهار داشت:در چند هفته اخیر ۲ بازیکن ما سرباز و سه بازیکن دیگر مصدوم شدند که این موضوع کار ما را سخت کرده است و بر این اساس در نیم فصل به دنبال جذب بازیکن بودیم ولی تا این زمان پنجره نقل و انتقالات ما بسته است و مشخص نیست، بتوانیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم اما مدیریت در تلاش هستند تا بازیکنان به بازی فردا برسند و امیدواریم این مشکل برطرف شود.

به گزارش ایرنا، اندکی پس از نشست خبری پیش از بازی تیم ذوب آهن با با کیا تهران باشگاه ذوب آهن اعلام کرد: پنجره نقل‌ و انتقالاتی تیم فوتبال این باشگاه با پیگیری های مدیریت باشگاه پنجره نقل و انتقالات باز شد و بر این اساس تیم فوتبال ذوب آهن می تواند از بازیکنان جدیدی که در نیم فصل به این تیم اضافه شدند در دیدار فردا مقابل آکادمی کیا تهران استفاده کند .

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha