۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۲۱:۳۰
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85380569
T T
۵ نفر

برچسب‌ها

روز پرکار بخش صنعت همدان؛ افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی و صنعتی کبودرآهنگ

همدان-ایرنا- استاندار همدان روز چهارشنبه با حضور در شهرستان کبودرآهنگ شماری از پروژه های عمرانی و صنعتی این شهرستان را افتتاح و کلنگ زنی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر استاندار همدان با استقبال رسمی فرماندار و امام جمعه کبودرآهنگ و جانشین پایگاه هوایی سوم شکاری شهید نوژه به شهرستان کبودرآهنگ سفر کرد.

۲ طرح صنعتی در شهرستان کبودرآهنگ با حضور استاندار همدان و معاون وزیر صمت بهره‌برداری و کلنگ زنی شد.

روز پرکار بخش صنعت همدان؛ افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی و صنعتی کبودرآهنگ

شرکت داروسازی "ابیان دارو" در شهرستان کبودرآهنگ در زمینه تولید انواع قرص و دارو با ۱۴۰ نفر اشتغال احداث شده است.

این شرکت دارو سازی از مجموعه هلدینگ گلرنگ است و برای احداث آن ۲ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

همچنین شرکت "سنگان صنعت کوثر" با حضور معاون وزیر صمت و مدیرکل صمت استان در شهرستان کبودراهنگ کلنگ زنی شد

این شرکت در زمینه تولید کاغذ کربنات کلسیم با سرمایه گذاری ۱۲ هزار میلیارد ریال و با ۲۰۰ نفر اشتغال احداث می شود.

روز پرکار بخش صنعت همدان؛ افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی و صنعتی کبودرآهنگ

اشتغال‌زایی توسط تولیدکنندگان یک جهاد است

علیرضا قاسمی‌فرزاد در مراسم افتتاح مدرسه فولاد ویان کبودرآهنگ، گفت:

ایجاد اشتغال و رونق تولید یک جهاد توسط تولیدکنندگان است و از کسانی که در این مسیر گام برمی‌دارند حمایت می‌کنیم.

وی ادامه داد: حمایت از تولید، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، سرلوحه‌ اقدامات دولت مردمی و انقلابی ایران قوی قرار گرفته است.

استاندار همدان گفت: در دولت مردمی و انقلابی ایران قوی ۲۰۶ واحد صنعتی، معدنی، کشاورزی و گردشگری در استان همدان به چرخه‌ تولید بازگشتند.

قاسمی‌فرزاد افزود: از تمام کسانی که در مسیر رونق تولید تلاش کردند تشکر می‌کنیم و دست تولیدکنندگان را برای تأمین نیازمندی‌های مردم شریف ایران اسلامی می‌بوسیم.

وی ادامه داد: اجرای مسئولیت اجتماعی در کنار ایجاد اشتغال و تولید یک اقدام خداپسندانه است.

استاندار همدان تاکید کرد: بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و شرکت پُرشور در انتخابات اسفندماه یک فرضیه‌ شرعی است.

بهره برداری و کلنگ زنی این ۲ طرح صنعتی با حضور علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، حسین فرهیدزاده معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت از مصرف کنندگان، فتح الله توسلی نماینده مردم کبودرآهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی، سید مجتبی حسینی معاون اقتصادی استاندار، احمد شانیان مدیرکل صمت استان، مسلم غلامی فرماندار شهرستان، مصطفی حقیقی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و جمعی از مدیران استانی انجام شد.

روز پرکار بخش صنعت همدان؛ افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی و صنعتی کبودرآهنگ

بهره برداری از ۲ مدرسه با ۳۳ کلاس

همزمان با هفتمین روز از دهه مبارک فجر ۲ مدرسه با ۳۳ کلاس درس و اتاق در شهرستان کبودرآهنگ به بهره برداری رسید.

استاندار همدان در این آیین با گرامیداشت یاد خیران بزرگ مدرسه ساز و تکریم از انسان هایی که با بذل مال خود در راستای فرهنگ آینده سازان قدم برمی‌دارند، از اقدام فرهنگ دوستانه شرکت فولاد ویان برای احداث مدرسه در شهر کبودرآهنگ قدردانی کرد.

این مدارس با حضور سید محمد واعظی نژاد مدیرکل دفتر فنی سازمان نوسازی مدارس کشور و علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان و مسئولان استانی روز چهارشنبه در مراسم با شکوهی افتتاح و به بهره برداری رسید.

بهره‌برداری از واحدهای نهضت ملی مسکن روستایی شهرستان کبودرآهنگ

آئین بهره‌برداری از واحدهای نهضت ملی مسکن روستایی شهرستان کبودرآهنگ با حضور آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی‌فقیه در استان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، فرماندار و امام‌جمعه کبودرآهنگ، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

روز پرکار بخش صنعت همدان؛ افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی و صنعتی کبودرآهنگ

در ایام‌الله دهه‌ مبارک فجر انقلاب‌اسلامی در شهرستان کبودرآهنگ تعداد ۳۴۹ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن روستایی به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از اجرای طرح هادی روستایی در شهرستان کبودرآهنگ

آئین بهره‌برداری از اجرای طرح هادی روستایی در روستای بابان به نمایندگی از روستاهای شهرستان کبودرآهنگ با حضور آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی‌فقیه در استان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، فرماندار و امام‌جمعه کبودرآهنگ، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

در ایام‌الله دهه‌ مبارک فجر امسال در استان همدان ۸۵ پروژه طرح هادی روستایی با اعتبار هزار ۵۳۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

روز پرکار بخش صنعت همدان؛ افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی و صنعتی کبودرآهنگ

بازدید استاندار همدان از پروژه‌ در حال احداث مسجد اعظم حضرت ابوالفضل(س) شهر کبودرآهنگ

استاندار همدان در جریان سفر به شهرستان کبودرآهنگ از پروژه‌ی در حال احداث مسجد اعظم حضرت ابوالفضل(ع) بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، فرماندار کبودرآهنگ، نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی علیرضا قاسمی‌فرزاد را در این بازدید همراهی کردند.

روز پرکار بخش صنعت همدان؛ افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی و صنعتی کبودرآهنگ

همبستگی نیروی‌ هوایی شتاب‌دهنده‌ پیروزی انقلاب اسلامی بود

استاندار همدان در آیین گرامیداشت روز نیروی‌ هوایی ارتش جمهوری‌ اسلامی ایران گفت: همبستگی نیروی‌هوایی و همچنین پیروی از حضرت امام‌خمینی(ره) شتاب‌دهنده‌ پیروزی انقلاب اسلامی بود.

قاسمی فرزاد گفت: به فرموده‌ فرمانده کل قوا حضرت آیت‌ الله‌ العظمی امام‌ خامنه‌ای(مدظله‌العالی) اقدام پرسنل نیروی هوایی در روز نوزدهم بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷ یک شتاب‌ دهنده‌ی بزرگ برای پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: رژیم منحوس پهلوی امیدوار بود ارتش را در مقابل مردم قرار دهد و قیام انقلابی ملت را سرکوب کند اما بدنه‌ جامعه و ارتش معتقد، ارزشی و قرآنی بود و با ارزش‌های ضد دینی نظام منحوس طاغوت عجین نشد.

استاندار همدان اظهار کرد: اعلام همبستگی نیروی هوایی ارتش با حضرت‌ امام‌ خمینی(ره) یک زلزله در درون رژیم منحوس پهلوی ایجاد کرد.

وی تاکید کرد: پیش از انقلاب‌ اسلامی پرسنل نیروی هوایی اجازه‌ی تعمیر و حتی مراقبت از ادوات نظامی را نداشتند اما پس انقلاب‌ اسلامی دلاور مردان نیروی‌ هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با مهندسی معکوس به تجهیزات نظامی که بهتر از مشابه خارجی است دست پیدا کردند.

قاسمی فرزاد یادآور شد: رژیم بعث عراق نسبت به رزمندگان به ویژه ارتشیان جان‌ بر کف نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران حقد و کینه داشتند و پس‌از تصویب قطعنامه با به شهادت رساندن رزمندگان منطقه‌ی سو باشی این حقد و کینه را بیشتر نشان دادند.

وی تصریح کرد: افتخار ارتش و نیروی‌ هوایی ما ایستادگی تا سرحد شهادت در برابر دشمنان و متجاوزان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha