حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تکلیف ملی است

تهران- ایرنا- عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن را مسئولیت و تکلیف ملی دانست و با دعوت از مردم قدرشناس ایران برای حضور در این مراسم، گفت: همه باید با احساس تکلیفی که داریم حضوری پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال داشته باشیم.

مجتبی یوسفی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا گفت: ملت همیشه در صحنه و آگاه ایران که با وجود سختی‌ها و توطئه‌های دشمن برای دلسرد کردن مردم همواره در صحنه‌های مختلف حضور داشته اند امسال هم با حضور میلیونی و پرشور، بار دیگر دشمنان را از پیگیری اهداف شومشان برای ایجاد شکاف میان ملت و مردم با حاکمیت دلسرد می‌کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس یازدهم ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان «ام القرای» جهان اسلام و محور مقاومت نقش مهمی در معادلات منطقه‌ای دارد و حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و اعلام حمایت و تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب اسلامی، پشتوانه و سرمایه مهمی برای محور مقاومت به شمار خواهد رفت.

یوسفی افزود: امسال ما در حالی به استقبال چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌رویم که غرب آسیا شرایط حساسی را پشت سر می‌گذارد و به همین دلیل دشمن درپی القای این موضوع است که جمهوری اسلامی از پشتوانه کم رنگی برخوردار است.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن با خنثی کردن توطئه دشمن، مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام مردمی جمهوری اسلامی ایران خواهد زد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha