۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۴۹
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85379735
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

دریای آرام گیلان پیشکش جشن گردشگران

۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۴۹
کد خبر: 85379735
دریای آرام گیلان پیشکش جشن گردشگران

رشت - ایرنا - کارشناس هواشناسی گیلان گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی آسمان این استان در تعطیلات پیش‌رو غالبا صاف تا نیمه‌ابری و دریا آرام است .

فروغ مومن‌پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: وضعیت آب و هوایی گیلان از امروز تا جمعه هفته جاری پایدار و غالبا صاف تا نیمه ابری پیش بینی شده‌است.

وی با اشاره به پیش‌بینی وزش بادجنوبی طی این مدت در گیلان اضافه کرد: طی شب و صبح در زمان یادشده نواحی ساحلی پدیده مه پیش‌بینی شده که ضروریست، رانندگان احتیاط کنند.

کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه بر اساس پیش‌بینی، در دامنه‌های جنوبی استان احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد، خاطر نشان کرد: شنبه هفته آینده نیز وضعیت جوی گیلان پایدار خواهد بود اما از اواخر وقت رگبار و رعد و برق جزئی دور از انتظار نیست.

وی اظهار کرد: برای یکشنبه هفته آینده (۲۲ بهمن) نیز آسمان گیلان در مناطق مختلف گاهی تا نیمه ابری، برخی مناطق ابری و مه آلود، کاهش نسبی دما بین ۲ تا چهار درجه سلسیوس، گاهی وزش باد و احتمال بارش پراکنده پیش‌بینی شده‌است.

مومن‌پور ادامه داد: دریا طی امروز ، پنجشنبه و جمعه هفته جاری برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب است.

وی بیان کرد: جیرنده با یک درجه سلسیوس صبح امروز کمترین دما و شهرستان رودسر با ۲۶ درجه طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین دمای استان گیلان را به خود اختصاص داده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha