۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۵۸
کد خبرنگار: 958
کد خبر: 85379471
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ادامه جنایات رژیم صهیونیستی در رفح و خان‌یونس/ شهادت دست کم ۹ فلسطینی در رفح
پدری که بر پای کودک شهید خود بوسه می زند

تهران - ایرنا - رژیم صهیونیستی در صد و بیست و چهارمین روز از جنایت خود علیه ملت فلسطین، حملات خود را در نوار غزه و با تمرکز بر شهر «رفح» و «خان‌یونس» ادامه می دهد و در نتیجه حملات شب گذشته صهیونیست ها دستکم ۹ فلسطینی در رفح به شهادت رسیدند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری «فلسطین الیوم»، جنگنده های رژیم اشغالگر، شمال و غرب شهر «رفح» در جنوب نوار غزه را هدف حملات مداوم خود قرار دادند که در نتیجه این حملات یک زن به همراه کودک خود در شمال رفح به شهادت رسیدند.

منابع فلسطینی همچنین از شهادت ۳ فلسطینی در منطقه «تل السلطان» در غرب رفح خبر دادند و از سویی دیگر گزارشگر شبکه تلویزیونی «العربی» نیز از شهادت ۴ فلسطینی و زخمی شدن شماری دیگر در حملات صهیونیست ها به منطقه «السلام» در شهر رفح خبر داد

براساس این گزارش، حملات هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی به شهر «خان‌یونس» در جنوب نوار غزه نیز ادامه دارد و در پی این حملات ساختمان های مسکونی واقع در اطراف یک مدرسه در اردوگاه خان‌یونس ویران شدند.

وزارت بهداشت غزه روز سه شنبه در آخرین آمار خود اعلام کرد که از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) و همزمان با آغاز نبرد «طوفان الاقصی» تاکنون، ۲۷هزار و ۵۸۵ فلسطینی در غزه شهید و ۶۶ هزار و ۹۷۸ نفر دیگر هم مجروح شدند.

وزارت بهداشت غزه همچنین اعلام کرد که پیکر شماری از شهدا در زیر آوار مانده و برخی دیگر نیز در کنار جاده‌ها رها شده و به دلیل تجاوزهای مستمر صهیونیست‌ها، نهادهای امداد رسان قادر به انتقال آنها نیستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha