۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۰۹
کد خبر: 85379413
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لیگ برتر والیبال/ شهرآورد اردکان به رنگ انتقام

۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۰۹
کد خبر: 85379413
لیگ برتر والیبال/ شهرآورد اردکان به رنگ انتقام

یزد- ایرنا- هفتم بیستم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور امروز (چهارشنبه) هجدهم بهمن‌ماه در مناطق مختلف پیگیری می‌شود و در حساس‌ترین مسابقه تیم‌های همشهری چادرملو و ایفاسرام در اردکان مقابل هم قرار می‌گیرند.

به گزارش ایرنا، تا پایان هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور تیم فولاد سیرجان ایرانیان با کسب ۴۶ امتیاز با اقتدار در صدر جدول رده بندی مسابقات قرار دارد.

همچنین مدافع عنوان قهرمانی یعنی تیم والیبال شهداب یزد با کسب ۳۷ امتیاز در مکان دوم و تیم گیتی پسند اصفهان با ۳۲ امتیاز در رده سوم جدول مسابقات قرار دارد.

از هفته بیستم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور تیم چادرملو از ساعت ۱۶ امروز در سالن آیت الله خاتمی اردکان و در حضور تماشاگران میزبان همشهری خود تیم ایفاسرام است.

تیم چادرملو برای گرفتن انتقام و اینکه خود را از ته جدول به رقبای مدعی در بالای جدول برساند راهی جزء پیروزی ندارددر مسابقه دوررفت این رقابت‌ها تیم ایفاسرام موفق شد حریف مدعی خود تیم چادرملو را در سه ست متوالی و با نتیجه سه بر صفر شکست دهد که مسابقه امروز حکم انتقام بازی گذشته را دارد و برای دو تیم از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

تا پایان هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال کشور تیم ایفاسرام با کسب ۳۲ امتیاز در مکان ششم و همچنین تیم چادرملو نیز با ۲۸ امتیاز در رده دهم جدول مسابقات قرار دارد.

تیم چادرملو برای گرفتن انتقام مسابقه دوررفت و همچنین برای اینکه خود را از ته جدول به رقبای مدعی در بالای جدول برساند راهی جزء پیروزی بر همشهری خود در اردکان ندارد.

کارشناس ورزش یزد گفت: مسابقه ۲ تیم چادرملو و ایفاسرام با حضور پرشور تماشاگران جزو تقابل‌های دیدنی لیگ در هفته بیستم در شهرستان اردکان است.

"علی محمد قادریان" در گفت و گو با ایرنا افزود: تیم چادرملو برای اینکه از رقبا در لیگ عقب نماند راهی جزء غلبه بر ایفاسرام ندارد و باید برای شکست همشهری خود تلاش کند.

وی اظهار کرد: تیم چادرملو برای اینکه در جاده موفقیت حرکت کند باید در بازی حساس امروز فقط به فکر شکست ایفاسرام باشد که قطعا بازی خیلی راحتی هم به نظر نمی رسد.

سی و هفتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز یکشنبه ۳۰ مهرماه امسال با حضور ۱۴ تیم ایفا سرام اردکان، مس رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان، پاس گرگان، گیتی‌پسند اصفهان، سایپا تهران، پیکان تهران، چادرملو اردکان، شهداب یزد، شهرداری ارومیه، نیان الکترونیک مشهد، هورسان رامسر و طبیعت و شهرداری گنبد در یک گروه مقدماتی آغاز شد.

لیگ برتر والیبال/ شهرآورد اردکان به رنگ انتقام

در دور مقدماتی این دوره از رقابت‌ها، تیم‌ها در قالب یک گروه به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می‌دهند و سپس هشت تیم برتر راهی مرحله پلی‌آف خواهند شد و مراحل پلی‌آف لیگ برتر مردان به صورت ۲ برد از سه مسابقه برگزار خواهد شد.

در لیگ برتر سال ۱۴۰۲ دیدارهای مرحله گروهی بعد از ۲۶ هفته به پایان می‌رسد و علاوه بر این‌که هشت برتر به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند، تیم‌های یازدهم تا چهاردهم جدول مرحله مقدماتی در پلی‌آف خاص برای تعیین ۲ تیم سقوط کننده با هم رقابت‌ خواهند کرد.

در دیدارهای مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر والیبال سال جاری، هشت تیم برتر دور مقدماتی با هم روبرو می‌شوند و تیم‌های پیروز ۲ مسابقه از سه دیدار به مرحله بعدی راه خواهند یافت و در این مرحله تیم‌های اول با هشتم، دوم با هفتم، سوم با ششم و چهارم با پنجم به رقابت می‌پردازند.

در مرحله دوم پلی‌آف تیم‌های برنده مرحله نخست در سه دیدار به مصاف هم خواهند رفت تا تیم‌های پیروز ۲ مسابقه به جمع چهار تیم برتر صعود کنند و در نهایت فینال این رقابت‌ها در یک دیدار برگزار می‌شود و دیدار رده‌بندی نیز انجام نمی‌شود تا ۲ تیم بازنده مرحله نیمه‌نهایی به عنوان سوم مشترک اکتفا کنند.

تیم والیبال شهداب یزد در فصل گذشته با کسب ۲ پیروزی متوالی بر تیم مدعی و با سابقه پیکان تهران با افتخار بر بام قهرمانی لیگ برتر باشگاه‌های کشور ایستاد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزش استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد که حدود ۲ هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha