استاندار زنجان:حضور مردم در انتخابات پاسخی محکم به نقشه‌های دشمنان است

زنجان -ایرنا - استاندار زنجان گفت: ۴۵ سال گذشته اقدامات متعددی در کشور انجام گرفته و کارهای زیادی هم باقی مانده و در این میان حضور مردم در صحنه‌ها به ویژه انتخابات پاسخی محکم به نقشه‌ها و توطئه‌های مختلف دشمنان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی شامگاه سه‌ شنبه در جمع نمازگزاران مسجد مسلم ابن عقیل منطقه کوچه مشکی زنجان به ایام الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد که طی آن وقایع متعددی نظیر جنگ هشت ساله، تحریم های ظالمانه و مشکلات عدیده‌ای را شاهد بودیم.

وی با نگاهی به گذشت تاریخ ایران، اضافه کرد: همواره مبارزه و پایمردی در بین ایرانیان وجود داشته و برای استقلال و خود اتکایی خود هزینه‌ های زیادی داده اند.

این مسوول به اهمیت بالای انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: انتخابات به معنی شرکت در تعیین سرنوشت خود است و اهمیت بسیار زیادی دارد و حضور سلایق مختلف در آن از دستاوردهای انقلاب است.

افشارچی با بیان اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات پیش رو از ابعاد مختلف ارزشمند و دارای اهمیت است، افزود: انتخاب نماینده اصلح و شایسته مهم است و این موضوع باید مورد توجه‌ مردم قرار گیرد.

وی همچنین با بیان اینکه اقدامات مختلفی برای توسعه استان انجام گرفته و اقدامات زیادی هم باقی مانده است، افزود: در سفر اخیر رئیس جمهور به استان ۴۰ کیلومتر شبکه جمع آوری بهداشتی فاضلاب شهری به بهره‌برداری رسید.

استاندار زنجان ادامه داد: موضوع ساماندهی و بهسازی فاضلاب در منطقه کوچه مشکی و سایر نقاط شهری زنجان مورد توجه است و در دستور کار شرکت آب فاضلاب استان قرار دارد.

وی با بیان اینکه برنامه‌هایی برای رفع مشکلات این منطقه در نظر گرفته شده است، گفت: تلاش می‌شود با اقداماتی ارزش افزوده این منطقه ارتقا یابد و همچنین گشایش های محلی و منطقه ای ایجاد شود.

افشارچی افزود:تصمیمات محوری در این منطقه لحاظ شده است که اخذ مجوز از مراجع بالادستی، این مهم را محقق خواهد کرد.

این مسوول یاد آور شد: با وجود مشکلات متعدد، اقداماتی برای عدالت گستری در مناطق مختلف به ویژه روستاها مورد توجه قرار گرفته است.

وی گاز رسانی به روستاها و کاهش تنش آبی را از برنامه های مهم استان عنوان و خاطر نشان کرد: این مهم در دهه فجر امسال نمود بیشتری یافته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha