آخرین تمرین ایران پیش از دیدار با قطر در حضور مهمان ویژه + فیلم

تهران- ایرنا- آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران قبل از دیدار حساس مقابل قطر برگزار شد.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، آخرین جلسه تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۷ در کمپ تمرینی الریان قطر، قبل از دیدار حساس مقابل تیم ملی فوتبال قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا برگزار شد.

این دومین جلسه تمرینی یوزها ایرانی زیر نور آفتاب بود. پیش از این تیم ملی فوتبال کشورمان تنها یک روز قبل از دیدار مقابل ژاپن زیر نور آفتاب به تمرین پرداخته بود و سایر تمرین‌های تیم ملی فوتبال در شب برگزار شد.

قبل از شروع تمرین و ورد بازیکنان به زمین الریان، مربیان تیم ملی چالش و کری خوانی جالبی برای ضربه به دروازه کوچک داشتند. امیر قلعه‌نویی نیز با محمود اسلامیان مشاور عالی رئیس فدراسیون فوتبال قبل از شروع تمرین به صحبت پرداخت.

مانند سایر تمرینات تیم ملی فوتبال ایران، بازیکنان قبل از شروع تمرین دقایقی به صحبت‌های امیر قلعه‌نویی گوش دادند.

در ادامه بازیکنان تیم ملی فوتبال زیر نظر کادر فنی به تمرینات کششی پرداختند تا آماده شروع تمرین شوند.

بازیکنان تیم ملی زیر نظر کادر فنی به تمرین کار با توپ و حرکات ترکیبی پرداختند.

در تمرین امروز یوزها آندرانیک تیموریان نیز پا به پا بازیکنان در تمرین آقا وسط حضور داشت و جو جالبی در تمرینات تیم ملی ایجاد کرد.

در تمرین امروز تیم ملی فوتبال تنها سید مجید حسینی و صادق محرمی به دلیل مصدومیت حضور نداشتند و سایر بازیکنان زیر نظر کادر فنی به تمرین پرداختند.

عبدالله ویسی سرمربی سابق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز به عنوان مهمان ویژه در تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران حضور داشت.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا، ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه فردا چهارشنبه در ورزشگاه الثمامه دوحه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha