۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۳۷
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85378997
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار ایلام: اولویت دولت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با بیان اینکه اولویت دولت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است، گفت: در دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شتاب گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "حسن بهرام‌نیا" روز سه‌شنبه در دیدار با امام‌جمعه‌ موقت شهرستان سیروان و امام‌جمعه‌ چرداول، اظهار کرد:دولت سیزدهم دولت مسئله‌محور است و همه‌ تلاش خود را برای حل مشکلات و مسایل کشور به‌کار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در ایام‌الله دهه‌ فجر ۳۲۶ طرح و پروژه‌ عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۳۷هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال و با اشتغال‌زایی ۲هزار و ۸۵۷ نفر به‌صورت(مستقیم و غیرمستقیم) در استان ایلام کلنگ‌زنی و یا افتتاح می‌شود.

استاندار ایلام تصریح کرد: ۲۰ پروژه‌ عمرانی و اقتصادی شامل ۱۸ پروژه عمرانی و ۲ پروژه در حوزه‌ اقتصادی امروز همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

امام‌جمعه چرداول در این دیدار، گفت: خدمات خوبی در شهرستان چرداول و شهرستان سیروان در حال انجام است و استان و شهرستان به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام "محمدحسن فریادی" افزود: در گذشته ارائه خدمات به مردم این شهرستان به این شکل نبود، اما خدمات بسیار خوبی در حال حاضر انجام می شودو از آن‌جا که این خدمات بسیار وسیع است اطلاع‌رسانی این خدمات نیز باید گسترده باشد.

استاندار ایلام: اولویت دولت تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است

وی با قدردانی از افتتاح پروژه واریانت چشمه‌چاهی در سیروان، گفت: این پروژه از مطالبات مهم شهرستان بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

امام‌جمعه‌ چرداول ادامه داد: امید داریم که زمین چمن سیروان که با اهتمام استاندار ایلام کلنگ‌زنی شد در زمان‌بندی تعیین شده به بهره‌برداری برسد.

حجت‌الاسلام فریادی از تلاش‌های استاندار ایلام برای پیگیری ایجاد بیمارستان در سیروان(لومار) تقدیر کرد.

افتتاح پروژه تسهیلات زایمانی و رادیولوژی ایستا در شهر لومار از دیگر برنامه های سفر استاندار ایلام به شهرستان سیروان بود.

پروژه تسهیلات زایمانی با ۱۵۰ متر مربع برای آن ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha