پیام طالقانی به قلعه‌نویی و ملی‌پوشان فوتبال: چشم ۸۵ میلیون ایرانی به شما است + فیلم

تهران - ایرنا - پیشکسوت کشتی و رئیس اسبق فدراسیون کشتی در پیامی خطاب به سرمربی و بازیکنان تیم ملی فوتبال گفت: چشم ۸۵ میلیون ایرانی به شماهاست، هر کاری می‌توانید انجام دهید.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران امروز (چهارشنبه) در مرحله نیمه‌نهایی هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ باید به مصاف قطر برود.

در آستانه این دیدار حساس محمدرضا طالقانی از پیشکسوتان کشتی و رئیس اسبق فدراسیون‌های کشتی و زورخانه‌ای پیامی را برای ملی‌پوشان در آستانه این دیدار حساس ارسال کرد.

طالقانی در این پیام گفت: روز شنبه و همزمان با دیدار تیم ملی با ژاپن راهی ماهشهر بودم که پیروزی تیم ملی رقم خورد و اشک ریختم و دیدم که مردم ما این ارزش را دارند که ژاپن و سایر تیم‌ها را شکست دهند. امیدوارم که تیم ملی کشورمان اول شود، چرا که نگاه من ملی است و تیم ملی برای من مهم است. تیم ملی برای من یک دنیا است و افتخار کردم که بچه‌های ما در این آوردگاه آسیایی مقام نخست را کسب کنند.

وی با اشاره به دوستی خود با امیر قلعه‌نویی و مهدی محمدنبی تصریح کرد: امیرخان بچه متعصب مذهبی است و پایه‌ای دارد و به او می‌گویم امیر جان بیش از ۸۵ میلیون ایرانی نگاهشان به این بچه‌هاست، شما همه کار کردید و باقیش را به خدا بسپارید. ولی یادت باشد مردم از شما می‌خواهند که حداقل در این برهه، آنها را خوشحال کنی و هر کاری می‌توانید انجام دهید و ما هم دست شما را می‌بوسیم. به خاطر مملکتتان امیر جان و همه بچه‌های تیم ملی هر کاری می‌توانید انجام دهید تا فردا پشیمان نشوید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha